خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند:

امروز دشمن اساسی‌ترین رکن جامعه را هدف تهاجم قرار داده‌ است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: امروز دشمنان اساسی ترین رکن جامعه یعنی بنیاد خانواده‌ها را هدف تهاجم قرار داده‌اند و با ترویج اباحه‌گری و بد حجابی سعی می‌کنند تا سبک زندگی شکست خورده غربی را رواج دهند.
کد خبر: ۸۷۱۱۶۸۱
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶
امروز دشمن اساسی‌ترین رکن جامعه را هدف تهاجم قرار داده‌ استحجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار بسیج در نهاوند با اشاره به نامگذاری هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: تیر ماه یادآور غیرت و شجاعت مردان و زنانی است که با اراده محکم و ایمان راسخ به پا خاستند تا از حریم عفاف و حجاب حفاظت کنند و با نثار جان خویش به تمام دنیا نشان دادند که ایرانی جان می‌دهد اما ذلت نمی‌پذیرد.

وی افزود: اکنون سا‌ل‌ها از شهادت مدافعان حریم عفاف و حجاب در صحن گوهرشاد می‌گذرد و بر ما واجب است تا با حفظ عفت و پاکدامنی راه و یاد آنان را زنده نگه داریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به مهمترین عناوین برنامه‌های هفته عفاف و حجاب گفت: 10 برنامه در این هفته به همت سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد که از اهم آنها تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در سطح شهرستان و دیدار با همسران پاسدار در خصوص هفته عفاف و حجاب بوده است.

وی درباره وضعیت امروزی عفاف و حجاب در جامعه گفت: متاسفانه شاهد بروز نوعی هنجارشکنی از سوی هنرمندان و فرهیختگان هستیم که خود الگوی بسیار مهم و سفیران فرهنگ ایرانی هستند و با پوشیدن لباس‌های نا متعارف و بدن‌نما در مجامع عمومی و هنری حضور می‌یابند.

شیرزادی افزود: تاسف دیگر این است که متولیان فرهنگ و هنر نه تنها با این ناهنجاری‌ها برخورد نکرده بلکه در کنار این افراد می‌ایستند و عکس یادگاری می‌گیرند و بر اعمال زشت آنان صحه می‌گذارند و موجب رنجش افراد مومن و جامعه اسلامی می‌شوند.

*ضرورت مطالبه‌گری طرح ملی عفاف و حجاب از مسئولین

وی در مورد هدف قرار گرفتن عفاف و حجاب از سوی دشمنان و منافع این کار برای آنان بیان کرد: چون دشمنان قسم خورده نظام نتوانسته‌اند برای براندازی انقلاب و آرمان‌های آن و نظام ولایی به وسیله توطئه‌های نظامی و تحریم و تهدید طرح‌های خود را اجرا کنند و به آرزوهای خبیث خود دست نیافتند بنابراین متوسل به تهاجم وسیع فرهنگی شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند یادآور شد: امروز دشمنان اساسی ترین رکن جامعه یعنی بنیاد خانواده‌ها را هدف تهاجم قرار داده‌اند و با ترویج اباحه‌گری و بد حجابی سعی می‌کنند تا سبک زندگی شکست خورده غربی را رواج دهند.

وی در ادامه با تأکید بر مقابله با اهداف شوم دشمنان گفت: ما نباید حرکت خود را محدود به یک هفته کنیم بلکه باید با مطالبه‌گری طرح ملی عفاف و حجاب از مسئولین، جهاد خود را ادامه دهیم.

شیرزادی با بیان اینکه این امر یکی از دغدغه‌های اصلی رهبر معظم انقلاب است که با یک یاد و تجمع و کنفرانس و سمینار محقق نخواهد شد، ابراز داشت: ما از همه مسئولین می‌خواهیم که با ما همراه شوند تا جامعه‌ای سالم و به دور از هر گونه تهدید فرهنگی داشته باشیم.

وی در مورد جایگاه و ضرورت عفاف در جامعه امروزی گفت: از مجموع آیات و روایات روشن می‌شود که زن باید خود را از نامحرم بپوشاند و از رفتار و سخن و پوشش یا هر عملی دیگر که نظر نا محرم را جلب کند بپرهیزد زیرا بی حجابی و عشوه گری زنان موجب هیجان‌های عصبی و گاه سرچشمه امراض روانی می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند در پایان درباره راهکارهای ترویج عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: در جذب و گذاشتن افراد با حجاب دقت بیشتری شود، اگر در اداره یا موسسه ای افراد بد حجاب وجود دارند از طرف دولت با آنان برخورد شود.

وی تصریح کرد: تشویق افراد محجبه، الگوی حجاب و آموزش خانواده‌ها، بهره‌گیری از هنر، بازنگری در برنامه‌های صدا و سیما و... از دیگر راهکارهای اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار