کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت در گفتگو با خبرنگاران بوکان گفت: در راستای کنترل امان عرضه و تولید مواد غذایی در از اول سالجاری تا کنون 11 تن و 184 کیلو گرم مواد غذایی به دلیل غیر قابل مصرف بودن ضبط شد.
کد خبر: ۸۷۱۱۶۲۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت در گفتگو با خبرنگاران بوکان گفت: در راستای کنترل امان عرضه و تولید مواد غذایی در از اول سالجاری تا کنون 11 تن و 184 کیلو گرم مواد غذایی به دلیل غیر قابل مصرف بودن ضبط شد.

رحیم ایزدمهر افزود: بیش از 7 تن این مواد آرد و مابقی شامل نوشابه، شیرینی، دوغ، کیک و کلوچه، شکلات، لواشک، چیپس، شربت، گز، بادام زمینی، دارچین و ... بود.

وی اضافه کرد: به دلیل عدم امکان مصرف حیوانی، این مواد در روز 24 تیرماه 95 با حضور نماینده ادارات ذیربط در محل دفن زباله معدوم شد.

این کارشناس از همه همشهریان درخواست کرد تا در هنگام خرید به مشخصات 9 گانه درج شده بر روی بسته بندی مواد غذایی شامل تاریخ تولید، تاریخ مصرف، شماره پروانه بهره برداری، نام محصول، شرایط نگهداری، سری ساخت، آدرس تولید کننده، وزن و نام کشور سازنده توجه و هر گونه تخلفات بهداشتی را به شماره تلفن 46234066 اعلام نمایند.

ارسال نظرات