خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهيد نصيري سپاه خوي:

هدف حلقه هاي صالحين پرورش نيروهاي انساني و موحد است

در راستاي بررسي مسايل و مشكلات حلقه هاي صالحين شهر قطور شهرستان خوي، فرمانده حوزه شهيد نصيري سپاه اين شهرستان در راس اكيپي از چگونگي روند اجرايي حلقه هاي صالحين بازديد نمود.
کد خبر: ۸۷۱۱۶۱۶
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده حوزه شهيد نصيري سپاه خوي در بازديد از حلقه هاي صالحين پايگاه هاي زير مجموعه، کادر سازی و پرورش نیروی انقلابی اسلامی را مهمترين هدف راه اندازي حلقه هاي صالحين عنوان و افزود: آموزش و پرورش در كلاسهاي خود با معقوله معلم و شاگرد و ابزاري چون ميز وصندلي مواجه است اما در حلقه هاي صالحين ما با سرگروه ، مربي و متربي كار داريم و حلقه اي نشستن هم در اعتماد به نفس متربی کارساز است.

سروان پاسدار رمضان فائق ادامه داد: امروز که بحمدالله ما زیر پرچم انقلاب اسلامی هستیم خدا را شاکر و سپاسگزايم که رهبری فرزانه به عنوان ولایت فقیه و علمدار اين انقلاب به ما ارزاني داشته و بنا به فرموده حضرت امام خمینی(ره) ولي فقيه همان ولایت انبیاست و لذا باید قدردان این نعمت بزرگ باشید.

اين مقام مسئول در پايان از تدابير و درايت رهبر فرزانه انقلاب اسلامي مطالب را بيان و اظهار داشت راه اندازي حلقه هاي صالحين از جمله اين تدابير است كه در راستاي پرورش انسان هاي مومن و موحد فعاليت مي كند.

ارسال نظرات