خبرهای داغ:

آغاز اردوهاي جهادي حوزه شهيد غروبي سپاه خوي

به منظور پركردن اوغات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان اردوهاي جهادي بسيج سازندگي با هدف آموزش و تربيت در مدارس شهرستان خوي برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۱۶۱۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده حوزه بسيج دانش آموزي شهرستان خوي، در حاشيه اولين روز كاري دانش آموزان گفت: اردوهاي جهادي با هدف تقويت روحيه خودباوري، تقويت اعتماد به نفس در بسيجيان، ايجاد اعتماد عمومي و خوش بيني ميان مردم و نظام مقدس جمهوري اسلامي، تربيت نيروهاي متخصص و متعهد و درد آشنا براي آينده و آشنا كردن جوانان با محروميت‌ها و محدوديت‌هاي جامعه برگزار مي‌شود.

سرهنگ پاسدار اسماعيلو افزود: دانش آموزان ما بارها نشان داده اند كه همم دل و هم قدم با ساير اقشار هستند و در راه اسلام و كشور ايثار و فداكار مي كنند و اين را در 8سال دفاع مقدس شاهد بوديم.

وي ادامه داد :اردوهاي جهادي در زمينه محروميت زدايي و آباداني و يا آموزش و تربيت است و دانش آموزان ساليان متمادي است كه در اين امر نيز سعي و تلاش مي كنند و با هجرت به مناطق محروم سعي دارند قدمي در راه پيشرفت كشور بردارند.

اسماعيلو افزود: اين بار دانش آموزان با تحمل سختي كار در امر عرقيات گياهي وارد ميدان عمل شدند و با جمع آوری گل ها و گیاهان دارویی و انتقال آنها به كارخانه و اسانس گیری، در توليد عرقیات گیاهی نيز شركت مي كنند.

ارسال نظرات