خبرهای داغ:

اعزام اولین گروه جهادی بسیج دانشجویی خوی به مناطق محروم

به منظور ارائه خدمات درماني و بهداري مردم مناطق محروم شهرستان خوي گروه جهادي ميثم دانشکده پرستاری شهرستان خوی به اين مناطق اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۱۱۶۰۴
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ساليان متعددي است كه بسيجيان بدون هيچ چشمداشتي و در قالب تيم هاي جهادي با لبيك به ولي امر مسلمين در مناطق محروم براي خدمات رساني حضور مي يابند.

جهادگران در عرصه هاي فرهنگي،آموزشي،هنري، بهداري دست برادران و خواهران نيازمند خويش را گرفته و سنت حسنه هميار ي و همكار ي را در جامعه نهادينه مي كنند.

در اين ميان بسيجيان شهرستان خوي نيز مستثني نبوده و با حضور در مناطق محروم و دور افتاده كه به علت دوري راه از بسياري از امكانات محروم هستند خدمات رساني كمي كنند.

اين بار نيز دانشكده پرستار ي شهرستان خوي تيم جهادي ميثم خود را كه از 20پرستار برادر و خواهر تشكيل شده به روستاهاي سید تاج الدین ، مارکان ، حاجیلار ، خاکمردان ، حیدرآباد ، روند و پارچي اعزام كرده است.

گفتني است كه اين تيم به مدت 10 روز در اين مناطق خدماتي اعم غربالگری ، آموزش و پیشگیری ، ازدیاد جمعیت ، آموزش کنترل فشار خون و قند خون و ... را به عموم مردم محروم این مناطق ارائه خواهند نمود.

ارسال نظرات