خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه در همایش مدافعان حریم خانواده در میاندوآب:

دشمن می خواهد ریشۀ ولایت مداری و بنیان خانواده را متزلزل کند

حجت الاسلام محمد حسین نوین در همایش مدافعان حریم خانواده در میاندوآب از خانواده به عنوان مهم ترین نهاد در جامعه نام برده و گفت: دشمنان برای از بین بردن نهاد خانواده تلاش می کنند.
کد خبر: ۸۷۱۱۵۹۴
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، همزمان با سراسر کشور و به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب، مدافعان حریم خانواده در میاندوآب تجمع و راهپیمایی برگزار کردند.

حجت الاسلام محمد حسین نوین در این همایش با بیان اینکه این شهرستان، مهد غیرت و مردانی مانند شهید باکری هاست، اظهار کرد: امنیت کنونی ما مدیون شهید باکری ها و شهیدانی است که اکنون مدافعان حرم شده و برای ما امنیت به ارمغان آورده اند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه دشمن برای از بین بردن این امنیت ما دست به انواع نقشه ها زده و اکنون نیز از راه فرهنگی وارد شده است، افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای دست یابی به اهداف خود، فرهنگ و هویت ما را نشانه گرفته اند.

وی با بیان اینکه ترویج بی حجابی و بدحجابی در راستای نقشه های دشمنان است، گفت: نخستین و ابتدایی ترین آسیب بی حجابی برای خود فرد است.

نوین به اختیار آدمی در اینکه پست تر از حیوان یا بالاتر از فرشتگان باشد، اشاره و تصریح کرد: انسان دارای قدرت اختیار است و این خود اوست که می تواند ارزش و جایگاهی بالاتر از فرشتگان دست یابد و یا با رفتار و کردار خود در درجاتی پایین تر از حیوانات قرار گیرد.

این استاد علوم اخلاقی با تاکید بر اینکه باید بهترین روش و سبک زنگی را انتخاب کنیم، اظهار کرد: سبک زندگی اسلامی، بهترین سبک زندگی است که باید مورد توجه همه افراد جامعه قرار گرفته و همه خانواده ها سبک زندگی اسلامی را برگزینند.

وی به اهمیت نهاد خانواده در جامعه اسلامی و تربیت فرزندان ولایی اشاره و افزود:ریشه تمدن نوین اسلامی به خانواده برمی گردد و دشمنان برای مقابله با تمدن نوین اسلامی و ضربه زدن به ما، خانواده را نشانه گرفته اند.

نوین با بیان اینکه در نهاد خانواده هست که انسان ولایتمدار و مدافعان حرم تربیت می شوند، گفت: دشمن امروز هزینه های فراوانی را برای از بین بردن و متزلزل کردن نهاد خانواده، صرف می کند و لذا همه باید در این راستا هوشیار و آگاه باشیم.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: امروز دشمن به این نتیجه رسیده که برای دست یابی به اهداف خود باید ریشه ولایتمداری را که همان خانواده هست، خشک کند و بر همین اساس هم برنامه ریزی می کند.

وی از بین بردن حیا،‌عفت و غیرت را از جمله برنامه های دشمن عنوان کرد و افزود: اینترنت، شبکه های اجتماعی، ماهواره و ... به نوعی ابزار دشمن برای از هم پاشاندن نهاد خانواده است که دشمن میلیاردها دلار برای رسیدن به این هدف خرج می کند.

نوین به سرنوشت آندلس اشاره کرد و گفت: اگر حجاب و عفت، حیا و غیرت از جامعه پرکشید، آن موقع به سرنوشت آندلس دچار می شویم و دشمن نیز همان را می خواهد.

در این تجمع و راهپیمایی که به مناسبت هفته عفاف و حجاب و همزمان با روزملی عفاف و حجاب برگزار شد، اقشار مختلف مردم و مدافعان حریم خانواده در میاندوآب با تجمع در مصلی امام خمینی(ره)، از این مکان مقدس تا میدان شهرداری راهپیمایی کرده و با سر دادن شعارهایی خواستار مقابله با پدیده بی حجابی و بدحجابی شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار