خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه شبستر:

حضور بی منت جهادگران موجب تقویت همدلی می شود

خبرگزاری بسیج: مسئول بسیج سازندگی سپاه شبستر در حاشیه برگزاری اردوهای جهادی بخش تسوج حضور بی منت جهادگران بسیجی در اردوهای جهادی را موجب تقویت روحیه همدلی و همبستگی و تحکیم ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۱۱۵۸۷
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی، محمود یوسفی گفت: اردوهای جهادی بسیج سازندگی سپاه شبستر در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار در شش ماهه نخست امسال با تدبیر قرارگاه اردوهای جهادی این ناحیه به صورت متمرکز با حضور 700 نفر از بسیجیان به مدت 15روز درسه روستای قزلجه و غلمانسرا و امستجاندر حال برگزاری است .

وی تقویت روحیه خودباوری، فرهنگ جهادی، همدلیهمفکری و ارتقای معرفت و بصیرت اخلاقی و دینی جوانان و نوجوانان و همچنین افزایش امید و نشاط در بین مردم و نمایش فرهنگ جهادی بسیج رادر جامعه از جمله اهداف برگزاری اردوهای جهادی در تسوج نام برد.

یوسفی ساخت مسکن محروم در روستای امستجان، رنگ آمیزی، زیباسازی مرمت و بهسازی مدارس در قالب اردوهای هجرت سه بسیج دانش آموزی، کمک به ساخت مسجد در روستای غلمانسرا، حصارکشی مدرسه در روستای قزلجه، برگزاری کلاس های تربیتی و اخلاقی در قالب حلقه های صالحین، برگزاری نمازهای جماعت و دعای توسل و زیارت عاشورا را از جمله فعالیت های اردوهای جهادی در بخش تسوج عنوان کرد.

وی ادامه داد: 17 نفر طلبه حوزه علمیه آیت الله حق شناس تهران در اردوهای جهادی بخش تسوج حضوردارند.

یوسفی حضور جهادگران بسیجی در اردوهای جهادی و خدمت شبانه روزی آن ها را تداعی کننده دوران اوایل انقلابو دفاع مقدس دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها