خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسن(ع):
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسن(ع) گفت: اگر می بینید کسانی از دشمن می ترسند بدانید اینها از فهم و عمل به قرآن فاصله زیادی دارند.
کد خبر: ۸۷۱۱۵۵۷
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵

حجت الاسلام آزادمنش نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع): کسانی که از دشمن می ترسند از فهم و عمل به قرآن فاصله زیادی دارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام آزادمنش با کارکنان و بسیجیان حوزه مقاومت مسلم بن عقیل(ع) بخش سلفچگان قم ضمن عرض خداقوت به فرماندهان و کارکنان، به سخنرانی در موضوع نقش قرآن در برنامه ها و روحیات بسیجی پرداخت.

وی اظهار کرد: اگر فرماندهان و افسران جنگ نرم نیت های خود را برای خداوند متعال خالص کنند برای آنان اجر شهادت نوشته می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) افزود: یکی از مهمترین مسئولیت های ما کادرسازی است و هرکدام از بسیجیان باید افسرانی تربیت کنند و بتوانند برای امام زمان(ع) انسانهایی پاک صید کنند و این موضوع با استفاده از رهنمودهای قرآن کریم بدست می آید.

وی گفت: ما هرچه برای زندگی دنیا و آخرت می خواهیم، در قرآن وجود دارد و می توان بزرگترین تفکرات ضد استکباری، بزرگترین راهکارهای زندگی با آرامش را در قرآن بیابیم.

آزادمنش افزود: راه استفاده قرآن و ورود به آن ترجمه است؛ در جنگ نرم عالی ترین و بالاترین محتوا را داریم چون قرآن کتاب هدایت است و می تواند در تمام افراد بشری اثر بگذارد ولی متاسفانه ما از این ظرفیت عظیم استفاده نمی کنیم چه برسد به اینکه بخواهیم تفکرات قرآنی را به سایر کشورها صادر کنیم.

وی اظهار کرد: الان ما شاهد این موضوع هستیم که همه فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی و حضرت امام(ره) از زمان انقلاب تا اکنون که به جهان صادر شده است همه اش منشاء قرآنی دارد به همین خاطر همیشه رهبری معظم انقلاب با قاطعیت صحبت می کنند و به هیچ وجه از دشمنان ترس و هراسی ندارند.

 حجت الاسلام آزادمنش افزود: اگر می بینیدکسانی از دشمن می ترسند بدانید اینها از فهم و عمل به قرآن فاصله زیادی دارند و اعتقاد بنده بر این است که ما باید همین دانسته های خود را خوب عمل کنیم، و در زندگی خود قرآن را محور قرار دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها