خبرهای داغ:
در ستاد امر به معروف ناحیه امام حسن(ع) مطرح شد؛
در جلسه ستاد امر به معروف ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) بر لزوم تشکیل شورای امر به معروف در مساجد پردیسان قم تاکید شد.
کد خبر: ۸۷۱۱۵۴۳
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در جلسه ستاد امر به معروف ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدصمصام الدین قوامی امام جمعه پردیسان، حجت السلام بهلولی رییس حوزه قضایی پردیسان، سهرابی معاونت امر به معروف و نهی از منکر و دبیر قرارگاه در استان و حج اسلام الهیاری و اعتمادی در دفتر قضایی پردیسان برگزار شد بعد از تلاوتی قرآن کریم دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر پردیسان به ارائه گزارش در مورد فعالیت های انجام شده در زمینه امر به معروف و نهی از منکر پرداخت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) پیرامون شکل گیری شوراهای امر به معروف، قوانین و مقررات حمایت از آمران به معروف و همچنین تشکیل کلاس های آموزشی برای ضابطین قضایی ویژه، آمرین تذکر لسانی و دبیران امربه معروف شوراهای حوزه ها و پایگاه های مقاومت و شوراهای امربه معروف مساجد مطالبی را عنوان کرد.

امیرحسین مرادی ابراز داشت: تشکیل شوراهای امر به معروف مساجد به صورت جدی پیگیری و برگزار می شود و همچنین شناسایی آسیب ها و معضلات محلات و تصمیم گیری به جهت پیگیری سلبی و ایجابی از طریق راهکارهای موجود و قوانین و مقررات انتظامی و قضایی صورت می پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: نگاه ویژه و انقلابی و حساسیت دینی و مذهبی به این فریضه الهی، در ادامه مسیر احیای این سنت حسنه، به سبک زندگی ایرانی اسلامی کمک شایانی خواهد نمود.

در پایان اعضاء جلسه مواردی را بعنوان پیشنهاد به این ستاد ارائه نمودند و به تبادل نظرات در این زمینه پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها