علیرضا خسروی با بیان اینکه بسیاری از گفته ها با عملکرد تناقض دارد افزود: افرادی که امید به کمک ، مدیریت و استفاده از تخصص از خارجی‎ها را داشتد از رسانه‎ای شدن فیش های نجومی، هراسان شدند.
کد خبر: ۸۷۱۱۵۰۶
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

 علیرضا خسروی نماینده مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه آقای نعمت زاده فیش نجومی نیازی به سرو صدا نداشت و در همه دنیا مرسوم است اظهار داشت: اینکه بارها از خود دولت شنیده ایم که تاکید دارد مدیر از خارج کشور بیاورد.

وی با بیان اینکه بسیاری از گفته ها با عملکرد تناقض دارد افزود: افرادی که امید به کمک ، مدیریت و استفاده از تخصص از خارجی‎ها را داشتد از رسانه‎ای شدن فیش های نجومی، هراسان شدند.

خسروی بیان داشت: با توجه به تاکیدی که سازمان بازرسی دارد و چندین بار تذکراتی برای فیش نجومی داده است باید دولت تلاش خود را بیشتر کند و جلوی پرداختی های غیر متعارف و غیر قانونی را بگیرد که می تواند به عدالت اقتصادی، اجتماعی کمک شایانی کند .

نماینده مجلس نهم در خاتمه افزود: با مسدود کردن پرداخت غیر متعارف می توان موجبات فعال شدن بخش های مختلف اقتصادی را فراهم آورد که در رفع بی عدالتی اقتصادی گامی موثر است.

ارسال نظرات