خبرگزاری بسیج: دوره آموزش یاوران ولایت ویژه فرماندهان واحد های پیشگام، یادبود شهدای مدافع حرم در اردوگاه های فجراستان همدان و توحید کرمانشاه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۱۱۴۰۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با اعلام این خبر گفت: دوره آموزشی یاوران ولایت ویژه فرماندهان واحدهای پیشگام، یادبود شهدای مدافع حرم در دو مرحله بیست و هفتم تا سی و یکم تیر ماه ویژه برادران و بیست و نهم تیر تا دوم مرداد ماه آینده ویژه خواهران در استانهای همدان و کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 ابوفاضلی با اشاره به حضور 700 نفر در این اردو اظهار داشت: 350 نفر در اردوی خواهران و 350 نفر در اردوی برادران شرکت خواهند کرد. این اردو با هدف آموزش و تعالی فرماندهان با محوریت مباحث اخلاقی، تربیتی و بصیرتی و تشکیلاتی بمدت 20 ساعت در قالب کلاس و کارگروه و تشکیل حلقات صالحین برگزار می گردد.

وی خاطرنشان کرد: در این اردو فعالیت هایی در قالب برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، هنری، برپایی نمایشگاه (کتاب، جنگ نرم، شبکه سلام، سبک زندگی شهدا، سرگرمی)، فضای مجازی، مراسم شبی با شهدا، جنگ های شبانه به صورت دانش آموز محور، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس همدان و بازدید از یادمانهای دفاع مقدس در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد. این برنامه در اردوگاه های فجر همدان و توحید کرمانشاه و یادمان شهدای بازی دراز با حضور بیست نفر از اساتید متخصص و مربیان فرهنگی برگزار می شود.


ارسال نظرات