کنکور امسال با حضور بی نظیر دانش آموزان دشتستانی در بعضی از مدارس شهر برازجان برگزار شد که همواره با مشکلات و حاشیه های همراه بود.
کد خبر: ۸۷۱۱۳۸۶
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰



به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، هر ساله در چنین روزی رقابتی سخت به نام کنکور بین دانش آموزان سراسر کشور برگزار می شود.


امسال این کنکور در شهرستان دشتستان به میزبانی اداره آموزش و پرورش برازجان برگزار شد ولی انگار قرار نيست که مشکلات برگزاري كنكور در شهر برازجان تمامی داشته باشد.


متاسفانه چند سالی است که مدارس شهر برازجان بدليل استهلاك بالا رو به فرسایشي شدن آورده اند و در نبود امکانات از جمله وسایل سرمایشی به سر می برند تا این مشکل امروز دامن گیر کنکوری ها شود و نمود بيشتري پيدا كند.


امروز بعضی از مدارس شهر برازجان با مشکل سرمايشي وافری همراه بوده اند و کار به جایی رسیده بود که بعضی از حوزه های امتحانی خواهران مجبور به در آوردن روسری های خود کرده اند تا بتوانند در این روز سخت و سرنوشت ساز با این حرکت خود بر گرما غلبه کنند!


یکي از منابع آگاه در گفتگو با خبرنگار ناصرون اظهار داشت: اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان بهترین مدارس شهر برازجان را برای این رقابت سخت انتخاب کرده است ولی این مشکل فقط مختص امسال نیست و باید مسئله را طوری دیگر از مراجع بالاتر پیگیری کرد.


مشکل به همین جا ختم نمی شود خبرنگار ناصرون در هنگام عکس برداری از یک حوزه امتحانی شاهد غیبت مامور نیروی انتظامی هم بود كه براي چرايي سوال خود در حوزه امتحاني با پيگيري و سوال کردن از مامور بعد از پیدا شدن وی به پاسخي نرسيد.


براستی اگر یک اتفاق ناگوار در این حوزه انتخابیه افتاده بود چه كسي جوابگوي خانواده اين دویست نفر بود؟


مشكلات كمبود امكانات و اعتبارات از قبلي تامين وسايل سرمايشي و گرمايشي و كمبود نيروي انساني جهت تامين امنيت حوزه هاي امتحاني تا كي ادامه خواهد داشت؟

چرا فقط آموزش و پرورش و نيروي انتظامي بايد پاسخگوي عدم تامين مالي و انساني در حوزه هاي امتحاني باشند؟ نقش دولت در همراهي و پشتيباني اين دو مجموعه كه با كمترين بودجه و امكانات در حال خدمات رساني هستند چه مي شود؟

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها