شورای هیئات مذهبی استان سمنان با صدور بیانیه ای از حضور باشکوه ملت شریف ایران اسلامی و مردم شهیدپرور استان سمنان در برپایی باشکوه همایش دفاع از خانواده تقدیر و تشکر كرد.
کد خبر: ۸۷۱۱۳۳۳
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود ، شورای هیئات مذهبی استان سمنان با صدور بیانیه ای از حضور باشکوه ملت شریف ایران اسلامی و مردم شهیدپرور استان سمنان در برپایی باشکوه همایش دفاع از خانواده تقدیر و تشکر نمود.

در این بیانیه با گرامیداشت قیام خونین مسجد گوهرشاد ، ضمن تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه به‌خصوص نسل جوان، خاطر نشان شده است: امروز دشمنان ما با ترویج فرهنگ غربی سعی در کمرنگ جلوه دادن علاقه جوانان ما به حجاب و فرایض دینی دارند که مردم شریف ما با حضور در راهپیمایی روز حجاب و عفاف خط بطلانی بر این اندیشه پوچ کشیدند.

بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است، روزی که دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را درمسجد گوهرشاد به خاک و خون کشیدند.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم ولایتمدار وشریف میهن اسلامی ایران خواست تا با حضورفعال خود درهمه صحنه ها پایبندی خود را نسبت به انقلاب و ارزشهای اسلامی نشان بدهند.

گفتنی است تجمعات گسترده روز عفاف و حجاب، در راستای دفاع از حریم خانواده در تمامی شهرستان های استان سمنان و باشکوه خاصی برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها