خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه نجف آباد:
به گزارش روابط عمومي و تبليغات سپاه ناحيه نجف آباد؛ مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه ناحيه نجف آباد در كلاس اخلاق پايوران اين ناحيه كه صبح روز شنبه 26تيرماه در نمازخانه اين ناحيه برگزار گرديد، انتقاد پذيري، قضاوت عادلانه و توجه جدي به نقش و جايگاه اجتماعي را از شاخصه هاي سلامت روحي برشمردند.
کد خبر: ۸۷۱۱۳۰۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

حجت الاسلام شمس الدين احمدي گفت: يكي از شاخصه هاي سلامت روحي انسان انتقاد پذيري است و اگر انسان از سخنان ناسزاي ديگران برآشفته مي شود و واكنش هاي سريع نشان مي دهد بايستي بداند كه سلامت روحي ندارد.

وي افزود: قضاوت عادلانه و مدح و ذم ديگران بر اساس انصاف و مستندات معتبر نيز نشانه سلامت روحي انسان است و اگر كسي با ديدن خطايي از كسي آن شخص را به قعر چاه مي برد نشانگر عدم سلامت روحي او مي باشد.

وي در ادامه توجه به نقش و جايگاه اجتماعي و مسئوليت پذيري بدون نگاه به اينكه در چه جايگاهي قرار دارد نيز از نشانه هاي سلامت روحي انسان دانست و گفت: برخي نسبت به مسئوليت خود بي تفاوت هستند و پيگيري وظايف خود را نمي كنند به طوري كه انگار مسئول نمي باشند و در حقيقت چنين انساني سلامت روحي ندارد.

وي در پايان با اشاره به بي تفاوتي افراد جامعه نسبت به يكديگر گفت: برخي نسبت به امربه معروف و نهي ازمنكر بي تفاوت هستند و مي گويند ربطي به ما ندارد كه ديگران چه كار مي كنند كه اين تفكر جريان خطرناكي است كه متأسفانه در حال رشد در جامعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها