خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ملكان گفت: مردم ملكان و حومه دقایقی دیگر با استقبال از شهید سیدرضا مراثی شانزدهمین شهيدمدافع آذربایجان‌شرقی پیکر این شهید را تشييع مي كنند.
کد خبر: ۸۷۱۱۲۲۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

جواد اكبري امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج اظهار داشت: پیکر مطهر شانزدهمین شهید جبهه مقاومت اسلامی از آذربایجان، پس از استقبال با شكوه در شهرهاي تبريز، آذر شهر، عجب شير و بناب وارد شهر ملكان شده و مردم ولايتمدار اين شهر استقبال گرمي از اين شهيد عزيز به عمل مي آورند.

وي افزود: استقبال مردمي براي شركت در مراسم استقبال زائد الوصف بوده و مردم با شنيدن خبر شهادت اين عزيز پيگير مراسم استقبال بوده و تعداد زيادي از مشيعين از تبريز و بناب تا ملكان پيكر شهيد حرم اهل بيت(ع) را همراهي كردند و اين نشان از هوشياري و هوشمندي مردم ما و عشق و ارادت آن ها به اهل بيت عليهم السلام است.

فرمانده سپاه ملكان ياد آور شد: پس از تشييع در ملكان پيكر شهيد به زادگاهش ليلان منتقل و پس از تشييع و اقامه نماز در ليلان دفن خواهد شد.

سیدرضا مراثی شانزدهمین شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) از آذربایجان شرقی است که در میان رزمندگان در سوریه به نام ابو علی معروف بود و به تازگی در استان حلب سوریه و توسط تکفیری‌ها و تروریست‌ها شهید شده است.

شهید مراثی دلیرمرد آذربایجانی اهل ملکان متولد شهر لیلان 20 کیلومتری این شهرستان بوده واین شهید بزرگوار پیش از بازنشستگی مسئول هماهنگ کننده تیپ امام زمان(عج) شبستر بود و از این شهید سه فرزند به یادگار مانده است.

ارسال نظرات