فرماندار میامی:

آب شرب و کشاورزی اولویت هاي اصلی میامی است

فرماندار میامی گفت: آب شرب و کشاورزی اولویتهاي اصلی شهرستان میامی است.
کد خبر: ۸۷۱۱۲۰۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، احمد قاضی در جلسه شورای اداری شهرستان میامی در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان مشکل جدی و اولویت هاي شهرستان میامی را در آب شرب و کشاورزی دانست وگفت: باید در شهرستان به بهترین شکل از این نعمت الهی بهره برداری کنیم.

وی با بیان اینکه باید از کشاورزی سنتی خارج شویم و از آب استفاده بهینه کنیم، افزود: گسترش سیستم های آبیاری نوین، تمرکز روی کاشت گیاهان با نیاز آبی کم، گاشت گیاهان گلخانه ای و دارویی و.. را از جمله راهکار استفاده بهینه از آب دانست.

قاضی به توسعه باغات در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: بیش از 550 هکتار پسته در میامی کشت شده است که به طور میانگین از هر هکتار 20 الی 30 میلیون تومان درآمد کسب شده است.

فرماندار میامی با بیان اینکه در حدود 150 رشته قنات در میامی وجود دارد که اکثرآنها با مشکل روبرو هستند، گفت: احیا ومرمت قنوات شهرستان میامی مشکل آب شرب وکشاورزی را حل می کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه هنوز برای کشاورزان میامی که گندم تحویل داده اند پولی واریز نشده، تصریح کرد: طبق گفته دولت تمام افرادی که گندم تحویل دادند به نوبت در یک ماه الی 40 روز پول خودرا دریافت خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار