خبرگزاری بسیج: امام جمعه موقت مراغه در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: توافق برجام هسته ای با عزم ملی، مشارکت قوای مختلف و زیر نظر رهبری اجرایی شد.
کد خبر: ۸۷۱۱۱۳۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمید محمدی راد، با اشاره به 23 تیر سال گذشته روز اجرایی شدن برجام هسته ای، افزود: برجام با عزم ملی به نتیجه رسید و توافق و اجرای آن ثمره تلاش دولت، تصویب مجلس با نظارت رهبری است.
وی اظهار کرد: هم اکنون همه مزایا و معایب این برنامه متوجه همه می شود و در اجرایی شدن و نشدن آن گروه خاصی مسئولیت نداشته و نباید فراموش کرد که نطفه آن در دولت های قبلی شکل گرفته و با دخالت همه مسئولان و مردم، نهایی شده است.
امام جمعه موقت مراغه یادآور شد: هم اکنون برجام با برخی مشکلات و شیطنت های آمریکا مواجه شده و از روز نخست اجرای آن، بدعهدی این کشور آشکار شده است.
حجت الاسلام محمدی راد، با بیان اینکه یک طرف این مذاکره ها، اروپایی ها بودند، ادامه داد: هم اکنون آن ها در برابر بدعهدی های آمریکا ساکت بوده و هیچ عکس العملی نشان نمی دهند.
وی گفت: مساله برجام نباید تبدیل به عامل تفرقه در جامعه شود چراکه دشمنان از بد عهدی در مواد این توافق نامه به دنبال ایجاد دو دستگی در کشور ما هستند و گروهی را به موافق و گروهی را به مخالف برجام تبدیل می کنند.
امام جمعه موقت مراغه با بیان اینکه اختلاف افکنی در کشور ما، خواسته اروپایی ها و امریکایی هاست، یادآوری کرد: ملت ایران باید از فرصت برجام نهایت استفاده را کرده و طبق رهنمودهای رهبری یکصدا و یکپارچه قدم بردارد.
حجت الاسلام محمدی راد، با تبریک هفته بهزیستی، اظهار داشت: این نهاد از برکت های انقلابی اسلامی برای حمایت اقشار مختلف جامعه و تحقق عدالت اجتماعی است.
وی یادآوری کرد: توانجویان و افراد تحت حمایت این سازمان از کمک های دولت بهره مند بوده و مردم نیز می توانند در این امر و کمک به توانجویان زیر پوشش این نهاد، بهزیستی را کمک کنند.

ارسال نظرات