امام جمعه زارچ با انتقاد از دریافت حقوقهای نجومی از سوی برخی مدیران دولتی گفت: دولت باید با مدیرانی که فیش های نجومی داشتند برخورد قاطع داشته باشد.
کد خبر: ۸۷۱۱۱۲۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛خطیب نماز جمعه زارچ در خطبه های این هفته در جمع مردم نمازگزار،به نامه 5 نهج البلاغه خطاب به اشعث ابن قیس فرماندار آذربایجان اشاره کرد و گفت:در این نامه امیرمومنان به فرماندارش چنین می نویسد؛ پست فرماندارى براى تو وسیله آب و نان نخواهد بود، بلكه امانتى است که خداوند به تو داده و باید از فرمانده و امامت اطاعت كنى و این فرمایش حضرت، گواه بر این مطلب است که پست و مقام دنیا تنها برای خدمت به خلق خداست و استفاده ناصحیح از آن از یکسو مردم را دلسرد کرده و از سوی دیگر عقوبت سنگینی را به همراه خواهدداشت.

حجت السلام دهقان با انتقاد از دریافت حقوقهای نجومی از سوی برخی مدیران دولتی اظهار داشت: مردم از دولت و مسولان انتظار دارند که نظارت ها را بیشتر و دقیق تر کرده و به این مسایل نگاهی جزئی نداشته و درصدد توجیه اشتباهات خود برنیاید.

امام جمعه زارچ در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به 15 شوال سالروز شهادت حمزه سید الشهدا و شهدای جنگ احد اظهار داشت:جنگ احد صحنه‌ای سخت و آزمونی عبرت‌آموز برای مسلمانان بوده و درس‌های مهمی در اهمیت پایداری، وفاداری و فرمان پذیری از ولایت را برای امت اسلام دارد.

گرامی داشت 25 تیر ماه روز بهزیستی و تامین اجتماعی از دیگر موضوعات مطرح شده در نمازجمعه این هفته زارچ بود.

ارسال نظرات