خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

گرفتاری اشرافی گری مدیران نتیجه حقوق های نجومی است

امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به دریافت های نجومی، گفت: گرفتاری مدیران با اشرافی گری نتیجه حقوق های نجومی است.
کد خبر: ۸۷۱۱۱۰۴
|
۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری، افزود: وقتی در جامعه، اشرافی گری، اسراف و تجمل، رواج یافت، نتیجه آن بروز پدیده‌ای چون حقوق نجومی می‌شود.

وی ادامه داد: معتقدیم نظام جمهوری اسلامی تداوم حکومت علوی است و باید اسوه ما حضرت علی (ع) باشد چراکه در حکومت ایشان ساده زیستی، صرفه‌جویی و زندگی همانند مردم حاکم بود.

آیت الله شبستری عدالت اجتماعی را لازمه ثبات نظام دانست و اظهار داشت: برای رسیدن به این ثبات باید تبعیض‌ها در جامعه کاهش و اختلاف طبقاتیاز بین برود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با انتقاد و ابراز تاسف از سخنان یکی از وزرا که حقوق نجومی را امری طبیعی دانسته است، از وی خواست: این سخنان جای بسیار تأسف است سخن خود را اصلاح کند یا پس بگیرد.

وی با تأکید بر لزوم برخورد جدی با حقوق های نجومی خاطرنشان کرد: مساله برکناری و بازگرداندن اموال به بیت‌المال باید در دستور کار مسئولان در این زمینه باشد، چراکه افکار عمومی این مسائل را تحمل نمی‌کند و اموال به غارت رفته در این رابطه باید به بیت‌المال برگردانده و افراد متخلف مجازات شوند.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری نشستی ضدایرانی منافقین با حمایت رژیم آل سعود در فرانسه اشاره و بیان کرد: رژیم آل سعود درصدد جلوگیری از هم‌پیمان شدن کشورهای آفریقایی با ایران است و همین امر نیز نشان از دشمنی آن ها با ما دارد.

وی با بیان اینکه داعشی‌ها بلای جان غربی‌ها شده‌اند، اظهار داشت: عربستان منافقین را پناه داده و اظهار محبت می‌کند بداند که قطعاً به ریسمان پوسیده چنگ زده و نمی‌تواند به ایران ضرر بزند و آرزوی براندازی و تضعیف ایران اسلامی را به فضل الهی به گور خواهد برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها