امام جمعه موقت تهران محارب خواندن کشور های حامی منافقان توسط وزارت خارجه را ضروری اعلام کرد و گفت: وزارت امورخارجه باید هر کشوری را که از منافقان حمایت می‌کند کشور محارب با جمهوری اسلامی ایران تلقی کند.
کد خبر: ۸۷۱۱۰۷۸
|
۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،امام جمعه موقت تهران دیشب در مراسم سالگرد شهید روح الله سلطانی معاون عملیات لشگر 25 کربلا مازندران و سرداران و یادواه 1043 شهید آمل گفت: افتخار شهر هزارسنگر تا ابد برای شهرستان آمل ثبت است و مردم این شهر در روز ششم بهمن وفاداری و فداکاری خود را نسبت به این نظام نشان دادند.


آیت الله خاتمی در ادامه با اشاره به اینکه ما باید راه شهدا را ادامه داده و سیره این بزرگواران را سرلوحه امور خود قرار دهیم افزود: شهیدان با نثار جان‌های خود عزت، استقلال و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و ما مدیون این عزیزان هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری امنیت امروز ایران اسلامی را از برکت خون‌های پاک شهدای دیروز و امروز این مرز و بوم دانست و اضافه کرد:  با یک بررسی ساده می‌بینیم در تمام کشور‌های اطراف ایران اسلامی آتش برپا است اما جمهوری اسلامی ایران در وسط این آتش با امنیت کامل ایستاده است.

سید احمد خاتمی در بخشی از سخنان خود با اشاره به برجام با بیان اینکه ایران به تمام تعهدات خود در خصوص برجام عمل کرد تصریح کرد: از آغاز انقلاب اسلامی دنیای کفر در یک طرف و نظام اسلامی در طرف قرار داشت و این بار هم در مسئله برجام هم شاهد عهدشکنی‌های آمریکا هستیم.

وی گفت : چرا اتحادیه اروپا باید عبد ذلیل و نظاره گر بدعهدی های آمریکا باشد و در این عرصه سکوت واقدامی انجام ندهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری صهیونیست را پشت صحنه اداره دولت عربستان دانست و افزود: از نمونه‌های حمایت دولت عربستان از صهونیست، جنگ 33 روزه لبنان و جنگ غزه است و از بی دین‌های عربستانی که در جایگاه حکومت هستند بیش از این انتظاری نمی‌رود.

وی محارب خواندن کشور های حامی منافقان توسط وزارت خارجه را ضروری اعلام کرد و گفت: وزارت امورخارجه باید هر کشوری را که از منافقان حمایت می‌کند کشور محارب با جمهوری اسلامی ایران تلقی کند.

وی ولایت‌مداری و همراه با ولایت بودن را لازمه نظام اسلامی دانست، یادآور  شد: افراد نباید شعار ولایت سر دهند زیرا شعار بدون عمل فایده‌ای ندارد.

آیت الله سید احمد خاتمی در پایان سرنوشت امروز ملت ایران را به خاک مالیدن بینی استکبار عنوان کرد و افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اطمینان دارم در این جنگ پیروز هستیم آنها را به ذلت‌ می‌کشانیم هرچند نباید در این مسیر به خود خستگی راه دهیم و باید در این مسیر ثابت‌ قدم باشیم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها