مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان خبر داد:

اعزام 300 طلبه بسیجی به اردوهای طرح هجرت

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان از اعزام 300 نفر از روحانیون و طلاب بسیجی استان گیلان جهت شرکت در طرح اردوهای جهادی به نقاط محروم استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۱۰۵۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۵

حجت الاسلام و المسلمین محمد جمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، از اعزام 300 نفر از روحانیون و طلاب بسیجی استان گیلان جهت شرکت در طرح اردوهای جهادی به نقاط محروم استان خبر داد.

وی با بیان اینکه روحانیون و طلاب اعزامی بمدت یک هفته الی10روز به مناطق محروم اعزام می شوند تصریح کرد: طلاب اعزامی بصورت انفرادی، گروهی و همچنین همراه با گروه های دانشجویی به مناطق محروم اعزام می شوند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اردوهای جهادی طلاب با هدف تأمین نیازهای اعتقادی و فرهنگی که اساس و پایه تبلیغ دین است انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: طلاب اعزامی به اردوهای جهادی در روستاها و مناطق محروم گیلان در رابطه با اقشار مختلف روستا به موضوعاتی چون احکام، مباحث اعتقادی، نماز، نماز جماعت، مشاوره و اخلاق می‌پردازند.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به اینکه نقش اصلی طلاب در اردوهای جهادی در حوزه فرهنگی است، اضافه کرد: برای فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف نیازمند جهاد هستیم زیرا تنها با مدیریت و تلاش جهادی می‌توانیم به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ پاسخ شایسته دهیم.

ارسال نظرات