رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

دانشگاه علوم پزشکی گیلان سه هزار پست بلاتصدی دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان این دانشگاه 8هزار و 700 پست تصدی شده دارد تصریح کرد: بیش از سه هزار پست بلاتصدی در دانشگاه است.
کد خبر: ۸۷۱۱۰۴۹
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، دکتر یوسف زاده چابک در نشست قائم مقام وزیر و معاونت کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش با مجمع نمایندگان استان و هئیت رییسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان جمعیت استان را 2 میلیون و 500 نفر عنوان و اظهار کرد:جمعيت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی دو برابر جمعیت استان است و باتوجه به فصل تعطیلات این جمعیت تحت پوشش به سه بار نیز افزایش می یابد.

وی میزان بودجه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 95 را 790 میلیارد تومان دانست و افزود: دانشگاه علوم پزشکی 313 میلیارد تومان بدهکار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان این دانشگاه 8هزار و 700 پست تصدی شده دارد تصریح کرد: بیش از سه هزار پست بلاتصدی در دانشگاه است.

یوسف زاده با تاکید بر تدوین طرح جامع درمانی در گیلان گفت:با تدوین طرح جامع درمانی می توانیم در راستای ارتقای سلامت گام برداریم.

وی مهمترین چالش دانشگاه علوم پزشکی گیلان را بیمارستان های ضرر ده عنوان کرد و افزود: رضایتمندی مردم با احداث بیمارستان های با تخت های بالا در استان محقق خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از انجام 23 مورد پیوند کلیه در استان طی چهار ماه اخیر خبر داد و گفت: از این تعداد 18 پیوند از جسد صورت گرفته است.

یوسف زاده راه اندازی بخش عروق و جراحی خوراکی در مرکز رازی، راه اندازی کوهورت چشم در صومعه سرا، ثبت نخستین شرکت دانش بنیان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، رسیدگی به 102 عنوان طرح پژوهشی و تصویب 78 عنوان طرح پژوهشی، پرداخت 5 ماه کارانه عقب افتاده پزشکان و کارکنان در سال 94، راه اندازی صندوق نوآوری و پژوهشی، کمیته ساماندهی سایت لاکان، کمیته ساماندهی و فروش اموال مازاد دانشگاه علوم پزشکی گیلان و تعیین تکلیف پروژه های عمراني نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی زير 70 درصد را از جمله برخی از اقدامات انجام شده طی 4ماه گذشته در دانشگاه علوم پزشکی استان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه سند سایت لاکان طی دو هفته گذشته دریافت شد یادآور شد: سایت لاکان در زمینی به مساحت 200 هکتار احداث شده که برای 179 هکتار آن سند دریافت شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان منابع انسانی، مالی، فیزیکی و تجهیزات را از چالش های دانشگاه علوم پزشکی گیلان دانست و افزود: حل این چالش ها نیازمند تعامل و همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسؤلين دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

یوسف زاده چشم انداز دانشگاه علوم پزشکی گیلان را پیشرو بودن در دانشگاه های نسل سوم و کارآمد در ارائه خدمات و پیشگام در شاخص های سلامت بیان کرد.

وی عدالت محوری و پایبندی به اخلاق حرفه ای، ارزش آفرینی برای ذينفعان، دانش محوری،خلاقیت و نوآوری و چابکی در ارائه خدمات را از ارزش های محوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیان کرد.

یوسف زاده تمرکزگرایی را مهمترین رویکرد دانشگاه در پیشبرد اهداف خواند و افزود:این رویکرد عاملی در راستای حل مشکلات دانشگاه و ارتقای سلامت مردم استان خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار