فرمانده حوزه بسیج دانش‌اموزی شهید فهمیده صومعه‌سرا :
فرمانده حوزه بسیج دانش‌اموزی شهید فهمیده صومعه‌سرا گفت: «طرح یاوران ولایت» ویژه پیشگامان بسیج دانش‌آموزی صومعه‌سرا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۱۱۰۲۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳

مجید حریری،  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا با اشاره به برگزاری «طرح یاوران ولایت» اظهار کرد: این طرح در راستای آموزش فرماندهان واحد مدارس پیشگام (دوم دبیرستان) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 12 نفر از فرماندهان برادر مدارس صومعه‌سرا و 4نفر از مدارس تولمات که دارای معدل بالا و نخبه هستند برای شرکت در این طرح انتخاب شده‌اند، افزود: دانش‌آموزان فوق دارای نفوذ زیادی در بین هم مدرسه‌ای خود هستند و به راحتی می‌توانند افراد را جذب کنند.

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده صومعه‌سرا گفت: آموزش طرح فوق از پنج شنبه(24تیر) تا چهارشنبه(30تیر) در اردوگاه شهید بیگلو رشت برگزار و در آنجا شرح وظایف فرماندهان واحد آموزش داده می‌شود.

حریری تصریح کرد: دانش‌آموزان در طول دوره مباحث آموزشی، فرهنگی، تربیتی و مهارتی را فرا می‌‌گیرند و در طول سال تحصیلی در واحد مقاومت پیاده سازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این دوره هویت بخشی وعینیت بخشی به دانش آموز، محوری بودن واحدهای بسیج دانش آموزی در مقطع پیشگامان سازمان بسیج دانش آموزی است.

فرمانده حوزه بسیج دانش‌اموزی شهید فهمیده صومعه‌سرا اظهار کرد: بعد از اتمام دوره یک هفته‌ای در رشت، یک دوره دو روزه در شهرستان صومعه‌سرا دایر می‌گردد که 82 نفر از فرماندهان واحد و اعضای شورا در آن حضور خواهند داشت.

حریری با بیان اینکه در این دوره 40 نفر از دانش‌آموزان بسیج شهدای تولمات هم حضور دارند، افزود: این دوره ادامه آموزش و شرح وظایف پایگاه‌ها است.

 

ارسال نظرات