خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در آیین اهدای این جهیزیه ها به نوعروسان نیازمند تحت پوشش نهادهای حمایتی گفت: دشمنان در نظر دارد با ابزارهای فرهنگی بنیان خانواده ها را از بین ببرد که در این راستا فاصله اندازی بین نسل ها ایجاد گسست فرهنگی بین افراد جامعه از دیگر اهداف هجمه ای فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۸۷۱۰۹۸۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: خصلت بسیجیان مقابله و دفاع در جنگ های مختلف بوده که هم اکنون نیز ایستادگی در برابر هجمه های فرهنگی را دستور خود قرار داده است.

وی اظهار کرد: در زمان کنونی با توجه به هجمه های فرهنگی بسیج موظف است با مقابله به مثل در برابر تجمل گرائی و تهاجمات مقابله کرده و در راستای ترویج ازدواج آسان با توجه به سبک زندگی اسلامی را ترویج دهد.

حجت الاسلام فیضی زاده با اشاره به اینکه ازدواج حکمی الهی و سنتی نبوی است ادامه داد: هر کسی که در راستای کمک به ادای این سنت قدم بردارد اقدام در راستای سنتی حسنه و باقیات الصالحات است.

هادی سروی زاد، فرمانده پایگاه ابوذر غفاری سپاه مراغه نیز در این آیین گفت: این نخستین اقدام بسیجیان این پایگاه بوده که طبق برنامه های مشخص شده در نظر داریم جمع آوری جهیزیه ها ادامه داشته باشد

این جهیزیه ها در قالب سه سری جهزیه توسط بسیجیان بسیجیان پایگاه ابوذر غفاری و هیات قرآنی مسجد امام حسین (ع)اهدا کردند.

ارسال نظرات