پیکر پاک شهید "ظریف یعقوبی" سومین شهید مدافع حرم از تیپ فاطمیون صبح امروز بر دستان مردم شهیدپرور شهرستان ساوه تشییع و در جوار امامزاده اسحاق بن‌موسی‌الکاظم(ع) آرام گرفت.
کد خبر: ۸۷۱۰۹۷۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، پیکر مطهر سومین شهید مدافع حرم شهرستان ساوه، صبح امروز بر روی دستان مردم شهیدپرور این شهرستان تشییع شد و در جوار آستان مقدس امامزاده اسحاق‌بن‌موسی‌الکاظم(ع) این شهر به خاک سپرده شد.

سرهنگ پاسدار مجید احمد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به تشییع یکی دیگر از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون شهرستان ساوه گفت: پیکر مطهر شهید "ظریف یعقوبی" فرزند احمد که از اتباع افغان بود در راستای دفاع از حرم حضرت زینب(س) اخیرا در سوریه به شهادت رسید.

وی افزود: شهید یعقوبی ششمین شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون از شهرستان ساوه است که در دفاع از حرم حضرت اهل بیت(ع) که سه شهید در شهرستان ساوه و سه شهید دیگر در شهرستان قم تشییع و تدفین شده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه تاکید کرد: پیکر مطهر این شهید صبح امروز از بیمارستان شهید مدرس ساوه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین به طرف میدان شهدا و میدان سرداران شهید شهرستان ساوه تشییع و در جوار آستان مقدس امامزاده اسحاق ‌بن‌موسی‌الکاظم(ع) این شهر به خاک سپرده شد.

سرهنگ پاسدار احمد جعفری گفت: از این شهید والامقاوم دو فرزند دختر و یک فرزند پس به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات