خبرهای داغ:
با پایان رقابت رکاب‌زنان متخصص کوهستان

برترین دوچرخه‌سواران کوهستان در قم معرفی شدند

رئیس هیأت دوچرخه‌‌سواری استان قم گفت: نفرات برتر مسابقات قهرمانی و انتخابی کوهستان در پایان رقابت مدعیان عضویت در تیم منتخب هیأت دوچرخه‌سواری استان قم معرفی شدند.
کد خبر: ۸۷۱۰۹۴۸
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدکاظم حججی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم اظهار کرد: با توجه به نزدیکی به زمان برگزاری رقابت‌های دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی کشور از سوی هیأت دوچرخه‌سواری استان قم برای انجام مسابقات انتخابی این رشته به منظور شناخت ترکیب تیم منتخب قم برنامه‌ریزی شد.

وی با اشاره به افزایش سهمیه هیأت‌های استانی در مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی کشور اضافه کرد: با توجه به درخواست تعدادی از هیأت‌ها، سهمیه رشته کراس کانتری برای حضور رکاب‌زنان این رشته در پیکارهای رده سنی بزرگسالان دوچرخه‌سواری کوهستان ایران افزایش پیدا کرد.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان قم اضافه کرد: پیش از این برای هر استان تنها دو سهمیه برای حضور در مسابقات رشته کراس‌کانتری دوچرخه‌سواری کوهستان کشور در نظر گرفته شده بود، اما با توجه به درخواست هیأت‌های استانی این سهمیه به سه نفر افزایش یافت.

وی تصریح کرد: البته فدراسیون دوچرخه‌سواری تصریح کرده که نفر سوم رشته کراس‌کانتری هر استان در صورتی که در حد و حدود نفرات اول و دوم است، می‌تواند در مسابقات کشوری حضور پیدا کند که نماینده قم از این شرایط برخوردار است و تمام نمایندگان قم با توان بالا به این رقابت‌ها می‌روند.

حججی یادآور شد: رکاب‌زنانی که موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی کشور شده‌اند، باید هنگام حضور در این رقابت‌ها تمام لوازم ایمنی اعم از کلاه فک‌دار، شولدر کامل، آرنج و ساق‌بند ورزشی برای این رشته را به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به مشخص شدن برترین رکاب‌زنان قم برای حضور در رقابت‌های کوهستان قهرمانی کشور تصریح کرد: با برگزاری مسابقات انتخابی کوهستان چهره‌ نفرات اعزامی از استان قم به این پیکارها مشخص شده و نمایندگان قم با انگیزه کسب عناوین برتر کشور به میدان خواهند رفت.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان قم ادامه داد: رکاب‌زنان قم متخصص رشته کوهستان برای کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی کشور در پیست دوچرخه‌سواری مفید قم با یکدیگر رقابت کردند و با توجه به زمان اندک باقی‌مانده تا رقابت‌های کشوری، بلافاصله این نفرات تمرینات آماده‌سازی خود را پیگیری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: رکاب‌زنان شرکت کننده در انتخابی تیم دوچرخه‌سواری کوهستان قم در مسیری 20 کیلومتری در چهار دور با یکدیگر رقابت کردند و در شرایطی که جدال آنها در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به انجام رسید، نفرات برتر هر رده برای نمایندگی قم در مسابقات کشوری مشخص شد.

حججی تصریح کرد: در پایان رقابت‌های رده سنی جوانان انتخابی دوچرخه‌سواری کوهستان قم، علی ایزدی بهترین عملکرد را نسبت به دیگر رقبای خود داشت و زودتر از سایرین از خط پایان عبور کرد و رتبه نخست را به خود اختصاص داد، ضمن اینکه محمدحسین امینی و محمدجواد شمس دوم و سوم شدند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی کوهستان ایران روزهای پایانی هفته جاری و اوایل هفته آینده به انجام می‌رسد، در پایان گفت: در رده سنی بزرگسالان دوچرخه‌سواری انتخابی قم نیز به ترتیب حامد هاشم‌پور و مهدی دانش قهرمان و نایب‌قهرمان شدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار