خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر سه قلعه خبر داد

فعالیت دانشجویان جهادگر خواهر دانشکده شاهرود در روستاهای چاه تریخی و چاه پنیری

فرمانده حوزه مقاومت مالک اشتر سه قلعه از حضور جهادگران خواهر دانشکده علوم قرآنی شاهرود خبرداد و گفت: این گروه جهادی به مدت یک هفته در عرصه های فرهنگی وفنی و حرفه ای فعالیت خواهند کرد.
کد خبر: ۸۷۱۰۹۳۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مراسم افتتاحیه اردوی جهادی شهداء با حضور دانشجویان جهادگر خواهر دانشکده علوم قرآنی شاهرود در روستاهای محروم چاه تریخی و چاه پنیری از توابع شهر سه قلعه برگزارشد.

مهدی راهی فرمانده حوزه مقاومت مالک اشتر سه قلعه در مراسم افتتاحیه این گروه جهادی با تقدیر از حضور جهادگران خواهر اظهارداشت: این گروه جهادی متشکل از 15 نفر به مدت 7روز در عرصه های فرهنگی فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه جهادگران اردوهای جهادی اشاعه کنندگان فرهنگ دینی اسلامی در مناطق محروم اند، ادامه داد: کلاسهای آموزشی حفظ و تجوید قرآن کریم، رایانه،خطاطی، فنی و حرفه ای و صنایع دستی برگزارخواهدشد.

در این مراسم حجت اسلام بنی اسدی مسئول دفتر محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان نیز با اشاره به اینکه شرکت در اردوهای جهادی نیازمند یک روحیه جهادی است، گفت: باید اشاعه کنند فرهنگ ایثار و جهاد در جامعه باشیم.

وی مهمترین هدف اردوهای جهادی را رفع محرومیت زدایی و کمک به مردم محروم دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها