مدیر کل سابق منابع طبیعی وآبخیز داری استان زنجان:
رسانه ها حامیان اصلی حفظ و صیانت از فرهنگ حفظ و صیانت از منابع طبیعی می باشند.
کد خبر: ۸۷۱۰۸۸۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در مراسم تودیع و معارفه سرپرست منابع طبیعی استان در محل سالن جلسات این اداره کل ، رسانه ها را حامی اصلی حفظ و صیانت از فرهنگ حفظ و صیانت از منابع طبیعی اعلام کرد و گفت: در مدت 4 سال و سه ماه مسئولیت در این سمت همکاری شبکه اشراق زنجان در ارتقاء فرهنگ حفظ و صیانت از منابع طبیعی استان تاثیرگذار بود.

بهمن اسکندری افزود: در این مدت مدیران ستادی و معاون این اداره کل در کنار مدیران شهرستان های تابعه نقش مهمی در پیشبرد برنامه های تدوین شده داشتند.

وی حمایت های ریاست سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور و نیز رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان را در پیشبرد برنامه ها یادآور شد و افزود: موفقیت های کسب شده تنها در سایه حمایت ها به دست آمده است که در این بین نقش استاندار زنجان و امام جمعه زنجان و نماینده ولی فیه در استان قابل توجه بود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان از حمایت ها و همکاری های نزدیک ریاست دادگستری استان و فرماندهی ناجا استان قدردانی کرد و خاطر نشان ساخت: کمک به منابع طبیعی تنها در راستای همکاری تمامی ارگان ها و مردم تحقق می یابد.

گفتنی است، در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از فعالیت های بهمن اسکندری قدر دانی به عمل آمد وحکم انتصاب خلیل آقاجانلو مدیر جدید اداره کل منابع طبیعی وآبخیز داری استان زنجان اعطا شد.

ارسال نظرات