خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس خبر داد

قهرمانی پایگاه بسیج مسلم بن عقیل باغستان سفلی در مسابقات فوتسال

مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت: تیم فوتسال پایگاه بسیج مسلم بن عقیل باغستان سفلی در مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج و حلقه های صالحین شهرستان فردوس به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت .
کد خبر: ۸۷۱۰۸۵۸
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
جواد سلیم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت : این مسابقات به همت حوزه مقاومت بسیج شهری حمزه سید الشهداء در ماه مبارک رمضان برگزار گردید .
 
وی افزود : در این مسابقات 12 تیم از پایگاه های بسیج و حلقات صالحین شرکت داشتند که در مسابقه پایانی که شب گذشته برگزار گردید تیم پایگاه بسیج مسلم بن عقیل باغستان سفلی با نتیجه یک بر صفر از سد تیم بسیج اصناف گذشت و به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.

 مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس عنوان کرد: همچنین پیش از این دیدار در دیدار رده بندی تیم پایگاه شهید کرمی باغستان علیا با نتیجه 4 بر یک تیم پایگاه بسیج شهید امینی خانکوک را شکست داد و به مقام سومی این مسابقات دست یافت.
 
وی در ادامه به برگزاری مسابقات فوتسال سه جانبه نواحی استان به میزبانی فردوس اشاره کرد و افزود : این مسابقات به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس برگزار می گردد و تیم برتر به مسابقات استانی که در بیرجند برگزار می گردد اعزام خواهد شد .

حفظ انسجام ، وحدت و همدلی از اهداف برگزاری مسابقات ورزشی

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهری حمزه سیدالشهداء  گفت : هدف از برگزاری این مسابقات حفظ انسجام ، وحدت و همدلی بین پایگاه های بسیج و حلقه های صالحین سطح شهرستان بیان کرد .
 
جواد عرب در ادامه  از همه ی تیم های شرکت کننده در این مسابقات و همچنین برگزار کنندگان این مسابقات و تیم داوری که متشکل از برادران تابعی ؛ زارع و صفری زاده بود تقدیر و تشکر کرد.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها