دبیرخانه کانون های محیط زیست محلات در منطقه 20 افتتاح شد

خبرگزاری بسیج: رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: جلب مشارکت و توانمندشدن شهروندان در جهت آگاه سازی و ایجاد حساسیت نسبت به مسائل زیست محیطی از مهمترین اولویت های شهرداری است که راه اندازی کانون های محیط زیست در سراهای محلات مهمترین گام در این راستا محسوب می شود.
کد خبر: ۸۷۱۰۸۴۱
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مهدی گلمکانی با اشاره به افتتاح دبیرخانه کانون های محیط زیست در منطقه 20 گفت: نیروهای داوطلب مردمی به عنوان مطالبه گرهای مسائل زیست محیطی محله هایشان وارد عرصه فعالیت می شوند.

وی اقدامات زیست محیطی انجام شده در منطقه 20 را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: با این اقدامات موثر، شاخص های محیط زیست ارتقاء می یابد و در نهایت توسعه پایدار زیست محیطی و سلامت محور در منطقه اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه اطلس زیست محیطی مناطق 22 گانه به زودی تهیه می شود، گفت: شناسایی و پایش منابع آلاینده و مخاطرات زیست محیطی از اولویت های محیط زیست شهرداری تهران است و پیش بینی می شود پایان آبان ماه اطلس زیست محیطی مناطق 22 گانه نهایی شود و در سال آینده نیز شاهد اطلس زیست محیطی شهر تهران خواهیم بود.

رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران بر اجرای تورهای زیست محیطی در جلسات هم اندیشی تاکید کرد و افزود: آشنایی با موضوعات محیط زیست دیگر مناطق از مهمترین اهداف این تورها است.

ارسال نظرات