جشنواره فیلم کوتاه رضوی یزد در ایستگاه یازدهم:
دبیر یازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد گفت: رسانه‌های برتر جشنواره رضوی یزد معرفی و تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۱۰۷۹۷
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، علی غیاثی ندوشن با اشاره به اینکه یازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی امسال هم به میزبانی یزد برگزار می‌شود اظهار داشت: امسال شاهد افزایش استقبال شرکت کنندگان از این جشنواره بودیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امسال شاهد هستیم که تعداد استانهای شرکت کننده در این طرح هم افزایش یافته به گونه‌ای که در دوره قبل شرکت کنندگان از 26 استان کشور و در این دوره شرکت کنندگان از 30 استان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد ارسال کردند.

دبیر یازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد با اشاره به اینکه برای این جشنواره برنامه‌های جنبی در نظر گرفته شده، گفت: برنامه‌های جنبی این جشنواره امسال با عنوان طریق الرضا(ع) برگزار می‌شود که طریق اول آن از دو روز قبل با اکران آثار برگزیده دوره‌های نهم و دهم این جشنواره شروع شده است.

غیاثی ندوشن به اهمیت اطلاع‌رسانی مناسب برنامه‌های این جشنواره اشاره کرد و گفت: در راستای تجلیل از زحمات فعالان عرصه رسانه که نسبت به اطلاع‌رسانی این جشنواره مهم اقدام می‌کنند، امسال هم همانند سال گذشته رسانه‌های برتر جشنواره معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: در این زمینه، رسانه‌هایی که بیشترین خبر تولیدی، بازنشر اخبار تولید شده توسط دبیرخانه جشنواره را با استفاده از خلاقیت در تولید و انتشار مطالب داشته باشند، به عنوان رسانه‌های برتر معرفی می‌شوند.

ارسال نظرات