مسئول تربیت و آموزش حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) خاتم، روز گذشته از حلقه صالحین قرآنی حاج حسن دانش پایگاه شهداء بازدید و از آنان تجلیل کرد.
کد خبر: ۸۷۱۰۷۹۳
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، روز گذشته از نحوه فعاليت حلقه صالحين قرآنی حاج حسن دانش پايگاه شهدا توسط مسئول تربیت و آموزش حوزه امام علی(ع) و فرمانده پایگاه شهداء بازديد به عمل آمد.
در این بازدید جواد ایرانمنش مسئول تربیت و آموزش حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع)ضمن قدردانی از زحمات سرگروه و متربیان این حلقه صالحین گفت:قرآن چراغی است که روشنی آن فرو نمی نشیند و چشمه زاینده ای است و نگهدارنده کسی است که به آن عمل کند،سپر کسی است که به آن عمل و دانایی کسی است که در گوش دارد و سنگ های بنای اسلام و پایه آن و میدان های حق و راه های آن میباشد.
وی اظهار داشت: مهمترین نقشی که قرآن توانسته با آن عظمتش در زندگی ما داشته باشد ایجاد صبر در برابر سختی ها و مشکلاتی است که روزمره با آن مواجه می شویم و چه بسیار موانعی که با حضور قرآن از سرراه برداشته خواهد شد.
در پایان نیز از سوی مسئول تربیت و آموزش حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) با اهدا هدیه از سرگروه و متربیان حلقه صالحین حاج حسن دانش تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است:رويكرد اصلي اين حلقه تربيتي و مباحث قرآني و حفظ قرآن اختصاص پيدا كرده است.

ارسال نظرات