فرمانده سپاه ناحیه بهاباد خبر داد:

فردا تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در بهاباد/ماهواره ها دلیل بوجود آمدن بی عفتی و بی حیایی در جامعه

سرگرد حاجی زاده یکی از مهمترین برنامه های این هفته را تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در روز 24 تیرماه با حضور اقشار مختلف مردم دانست و افزود: این تجمع در مسجد انقلاب شهرستان بهابادبا حضور بانوان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۱۰۷۸۱
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد به مناسبت هفته حجاب و عفاف در گفتگوئی از اجرای 15 عنوان برنامه درهفته حجاب و عفاف در سطح شهرستان بهاباد خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه بهاباد با اشاره به اینکه امروزه ماهواره‌ها بنیان خانواده‌ها را هدف قرار داده است گفت:یکی از دلایل بی‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه و خانواده‌ها همین ماهواره‌ها هستند و دشمن به دنبال تغییر رفتارها، آرمانها، تضعیف روحیه انقلابی و ایجاد انحراف در خط و مشی انقلاب است که مقابله با این توطئه ها وظیفه همه است.

وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در جهت مقابله با جنگ نرم دشمن پیش قراول شد و در ابعاد مختلف، سیاسی، فرهنگی، بصیرت بخشی به آحاد جامعه خصوصا پاسداران وبسیجیان را آغاز نموده است گفت : امروز برپایی حلقه های شجره صالحین درحوزه ها، کانونها و پایگاهای مقاومت در زمینه های مختلف اعتقادی، دینی، معنوی، اخلاقی، آسیب شناسی و مضرات شبکه های مختلف ماهواره و رسانه های ارتباط جمعی دشمن را در دستور کار خود قرارداده است و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دست برنخواهد داشت .

حاجی زاده حجاب را فرهنگی برای حفظ ارزشهای انقلاب دانست و افزود: نامگذاری‏۲۱ تیرماه به نام روز ملی عفاف و حجاب ‏به مناسبت شهادت ۲هزار نفر از معترضین به قانون کشف حجاب در ۲۰و ۲۱تیرماه سال۱۳۱۴در مسجد گوهرشاد صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه یکی از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری اجرای گفتمان و فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه به ویژه در بین جوانان است، اظهار کرد: از این رو سعی شده در این هفته برنامه های متنوعی هم برای مردان و هم برای بانوان شهرستان بهاباد برگزار شود.

فرمانده سپاه ناحیه بهاباد یکی از مهمترین برنامه های این هفته را تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در روز 24 تیرماه با حضور اقشار مختلف مردم دانست و افزود: این تجمع در مسجد انقلاب شهرستان بهابادبا حضور بانوان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه راه ترویج حجاب این است که فرهنگ ‌سازی شود گفت : راه ترویج حجاب این است که فرهنگ سازی شود آن هم از کودکی نگوییم چون کودک است می‌تواند بدون چادر باشد، باید از همان کودکی به فرزندان حفظ حجاب را آموزش داد و الگوهای حجاب همچون حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) به افراد شناساند.

این مقام مسئول به تلاش بیگانگان برای از بین بردن فرهنگ حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: دشمن همه تلاش خود را با بهره گیری از ابزارهای مختلف برای از میان بردن حجاب و عفاف به کار گرفته که نابود ساختن و از هم گسستن بنیان خانواده‌ها یکی از برنامه‌های مهم دشمنان است.

دیدار با امام جمعه، تجمع بزرگ بانوان، عضویت در پویش مردمی من چادرم را دوست دارم مخصوص بانوان شهرستان ، دیدار با فرماندار ، شرکت در کلاسهای بصیرتی و آموزشی ویژه بانوان از جمله برنامه های هفته حجاب و عفاف در بهاباد خواهد بود.

ارسال نظرات