امام جمعه بخش کهریزک:

دختران و زنان محجبه، سربازان جهاد فرهنگی هستند

خبرگزاری بسیج: همزمان با روز ملی عفاف و حجاب تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده در باقرشهر برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۱۰۷۴۷
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی ناحیه حضرت روح الله (ره) ؛ همزمان با سالروز حمله به مردم در مسجد گوهرشاد و روز ملی عفاف و حجاب، تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده با حضور گسترده بانوان منطقه در مصلی بزرگ باقرشهر برگزار شد.

همزمان با سومین روز از هفته عفاف و حجاب، ستاد مردمی عفاف و حجاب باقرشهر با برگزاری تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده، سعی در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در سطح جامعه، مقابله با هجمه های دشمن در رابطه با کشف حجاب زنان و تقویت اعتماد به نفس در زنان محجبه کرد.

این همایش بزرگ با عنوان «دفاع از حریم خانواده» با حضور گسترده بانوان محجبه شهرهای حسن آباد، کهریزک، قلعه نو، گلحصار و باقرشهر و همچنین آیت الله سید احمد موسوی امام جمعه بخش کهریزک، سرهنگ موسی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره)، مهندس اکبر اسدی رئیس ستاد نماز جمعه باقرشهر، حجت الاسلام بهرامی نماینده روحانیون منطقه و مسئول آموزش ناحیه روح الله(ره)، سید عباس عبداللهی سرپرست اداره ورزش وجوانان باقرشهر، خانم علیمردانی دبیر ستاد مردمی عفاف و حجاب جنوب شهرستان ری و جمعی از خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان ری برگزار شد.

 

بانوان منطقه با تجمع و حضور گسترده در مقابل مصلی بزرگ باقرشهر و دردست گرفتن پلاکاردها و دست نوشته های مختلف به حفظ بیشتر حجاب برای حفظ بیشتر امنیت و حریم خانواده‌ها تأکید کردند.

آیت الله موسوی نماینده ولی فقیه در بخش کهریزک سخنران ویژه این مراسم بود، وی با تاکید بر اینکه علما و بزرگان زیادی برای حفظ و گسترش حجاب در کشورمان زحمت کشیده اند، اظهار داشت: برخلاف حکومت قبل، امروز حکومت ما طرفدار حجاب اسلامی و قرآنی است و باید تلاشمان را جهت حفظ و گسترش آن بیشتر نماییم.

وی ادامه داد: تمام شهدای انقلاب، مدافع حرم و جنگ تحمیلی برای حفظ ارزش های اسلامی به شهادت رسیده اند، با بررسی وصیت نامه این شهدای گرانقدر متوجه تاکید و سفارش همگی آن ها مبنی بر رعایت حجاب اسلامی و قرآنی خواهیم شد.

امام جمعه باقرشهر افزود: حجاب اسلامی یکی از اصل های اساسی و بسیار مهم ما است که همه مسلمانان جهان آن را در نظر دارند و حتی در مساله حجاب هم تمامی فرق و ادیان الهی اتفاق نظر داشته که ما نیز باید از حجاب اسلامی و قرآنی حمایت کنیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود چندین توصیه برای  زنان و دختران محجبه حاضر در مراسم داشت و گفت: وظیفه شما خواهران محجبه این است که ضمن دفاع از ارزش های حجاب خود، آن را تبلیغ و برای اطرافیان نیز آگاه سازی کنید که اگر این امر اتفاق نیفتد، بدحجابی در سطح جامعه روز به روز بیشتر شده و در نهایت نیز به بی حجابی تبدیل خواهد شد؛ به همین دلیل جهادی فرهنگی نیاز است که شما دختران و زنان محجبه عزیز، سربازان و لشگر این جهاد فرهنگی هستید.

در پایان این مراسم نیز بیانیه‌ای قرائت و بانوان شرکت‌کننده طوماری که در آن بر حفظ حجاب در جامعه تأکید شده بود را امضا کردند.

ارسال نظرات