خبرهای داغ:
شهردار منطقه یک قم خبر داد

بهره‌برداری از بوستان کودک قم تا پایان تابستان

شهردار منطقه یک قم از بهره‌برداری بوستان کودک تا پایان تابستان خبر داد و گفت: در طراحی و تجهیز این بوستان باید از استانداردهای لازم پیروی شده و بهترین امکانات برای استفاده مردم فراهم شود.
کد خبر: ۸۷۱۰۷۳۶
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی اصفهانیان مقدم ظهر امروز در حاشیه بازدید شهردار قم از پروژه‌های اعتبارات محل سفر مقام معظم رهبری به استان قم، با اشاره به وضعیت اجرای پروژه بوستان کودک در این شهر اظهار کرد: این پروژه در خیابان ایرانی واقع شده و از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان قم اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه بوستان کودک با زیربنایی بالغ بر 11 هزار و 500 مترمربع در حال احداث است، تصریح کرد: پیمانکار این پروژه شرکت سبک سازه آفتاب کویر بوده که در راستای توسعه فضای سبز منطقه اجرای پروژه را در دستور کار قرار داده است.

شهردار منطقه یک قم سقف اعتبارات مرتبط با این پروژه را 10 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تاکنون 6 میلیارد ریال صورت وضعیت توسط پیمانکار ارائه شده است که پروژه از روند مطلوبی برخوردار بوده و به زودی تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات این پروژه توسط شهرداری و بخشی نیز از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به قم تامین می‌شود، گفت: این بوستان شامل پنج زمین بازی کودک و امکانات جنبی شامل غرفه‌های نمایشگاهی، سرویس بهداشتی و ... است.

اصفهانیان مقدم از افتتاح بوستان کودک تا پایان تابستان خبر داد و خاطرنشان کرد: سعی شده در طراحی و تجهیز این بوستان از استانداردهای لازم پیروی شده و بهترین امکانات برای استفاده مردم فراهم شود.
ارسال نظرات