خبرهای داغ:
امام جمعه شهر دستجرد با جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) دیدار و در مورد مسائلی از جمله قرارگاه فرهنگی و طرح صالحین تبادل نظر کردند.
کد خبر: ۸۷۱۰۷۲۹
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵

نقش سپاه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و نظام بی بدیل بوده است

به گزار ش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین احمد ولی زاده جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: سپاه و بسیج در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته اند و هر کجا انقلاب با مشکلاتی مواجه بوده است سپاه و بسیج با عمل انقلابی در خط مقدم رفع مشکلات و برداشتن موانع گام برداشته است.

وی افزود: همکاری سپاه و امام جمعه در مناطق مختلف موجب تقویت قرار گاه فرهنگی که مورد تاکید رهبری در جلسه ای که با ائمه جمعه داشتند می شود.

ولی زاده در ادامه تصریح کرد: با توجه به حساسیت منطقه ای، سازمانهای ارزشی و سازمانهای فرهنگی با تعامل با یکدیگر می توانند تاثیر بسزایی داشته باشند و در این زمینه می توانند با اهمیت دادن به طرح صالحین در بسیج قدمهای موثری جهت پیشبرد اهداف عالی نظام بردارند.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه دستجرد نیز گفت: موفقیت قرارگاه فرهنگی در گرو همکاری با سپاه و بسیج امکان پذیر است و ما سعی و تلاش می کنیم حلقه های صالحین را فعال تر کنیم.

ابراهیمی اظهار کرد: باید از ظرفیت طلبه ها و روحانیون جوان برای پیشبرد اهداف فرهنگی با همکاری سپاه استفاده کنیم.

در ادامه ابوالفضل ملاحسنی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) نیز گفت: برگزاری نشستهای روشنگری و بصیرتی موجب تقویت قرارگاه فرهنگی و بالابردن بینش سیاسی می شود.

خاطر نشان می شود در این دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا(ع) و فرمانده حوزه مقاومت مالک اشتر نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات