مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری زنجان:
حال درختانی که چندی قبل برای انجام عملیات عمرانی در منطقه شهرک کارمندان زنجان از ریشه خارج و برای کاشت مجدد راهی پارک گلستان شده بودند، خوب است.
کد خبر: ۸۷۱۰۷۱۷
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجانف مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری زنجان گفت: حال درختانی که چندی قبل برای انجام عملیات عمرانی در منطقه شهرک کارمندان زنجان از ریشه خارج و برای کاشت مجدد راهی پارک گلستان شده بودند، خوب است.

شهرام فرحبخشیان افزود: 300 اصله درختی که طی دی سال گذشته به علت اجرای عملیات عمرانی در شهرک کارمندان زنجان از ریشه خارج شده بودند، به پارک گلستان منتقل شدند.

وی یادآورشد: این درختان به طور مجدد در این پارک با رعایت تمام نکات علمی برای زنده نگاه داشتن آنها، کاشته شدند.

فرحبخشیان اظهار کرد: هم اکنون 95 درصد از این 300 درخت، در وضعیت خوبی قرار دارند و بار دیگر به زندگی باز گشته اند.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری زنجان گفت: پنج درصد باقی مانده درختان کاشته شده، هنوز جواب روشنی از ادامه حیات خود نداده اند و مسئولان فضای سبز شهرداری در تلاش برای زنده نگاه داشتن آنها هستند.

وی خاطرنشان کرد: پس از آنکه عملیات عمرانی خیابان های شهرک کارمندان به اتمام رسید، بار دیگر عملیات غرس نهال انجام و درختان جدیدی جایگزین درختان قبلی می شود.

فرحبخشیان با اشاره به اجرای طرح کاشت نهال به ازای هر ازدواج و هر تولد در شهر زنجان خاطر نشان ساخت: اجرای طرح کاشت نهال به ازای هر ازدواج و هر تولد، فرصتی برای نهادینه سازی فرهنگ پاسداری از طبیعت می باشد.

ارسال نظرات