امسال بیش از دو هزار نفر برای کنکور سراسری در شهرستان خدابنده با هم به رقابت می پردازند.
کد خبر: ۸۷۱۰۷۱۴
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده گفت : دو هزار و 232 نفر در شهرستان خدابنده برای کنکور سراسری امسال با هم به رقابت می پردازند.

علی اسدی افزود: از این تعداد هزار و 148 نغر دختر و هزار و 84 نفر پسر هستند و تعداد شرکت کنندگان در کنکور سال 95 نسبت به سال های گذشته کاهش آمار داشته است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده با بیان اینکه هزار و 439نفر در رشته تجربی که جمعه صبح برگزار می شود و 65 درصد از کل شرکت کنندگان شهرستان را تشکیل می دهد وارد ماراتن علمی می شوند ادامه داد: از این تعداد 692نفر برادر و 747 نفر خواهر هستند.

اسدی تصریح کرد: در رشته ریاضی و فنی که پنج شنبه صبح برگزار می شود 116 نفر که 69 نفر برادر و 47 نفر خواهر هستند و 5 درصد از مجموع شرکت کنندگان را تشکیل می دهد حضور دارند.

وی ادامه داد: در رشته علوم انسانی نیز 409نفر که 218 نفر برادر و 191 نفر خواهر هستند و 18 درصد از کل را تشکیل می دهند در صبح پنج شنبه به رقابت می پردازند.

اسدی افزود: در رشته هنر 66 نفر که 24 نفر برادر و 42 نفر خواهر و در مجموع سه درصد را شامل می شوند در پنج شنبه بعد از ظهر در کنکور سراسری شرکت می کنند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده ادامه داد: در رشته زبان های خارجی نیز 201 شرکت کننده که 121 نفر برادر و 80 نفر خواهر هستند و 9 درصد را تشکیل می دهند در جمعه بعد از ظهر به رقابت می پردازند.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: کنکور سراسری سال95 در دانشگاه پیام نور،هنرستان های خوارزمی وشکوه و دبیرستان های شهید مفتح،اسوه و علم و دانش برگزار می شود.

اسدی در پایان سخنان خود تصریح کرد: هماهنگی لازم با ادارات مرتبط انجام شده است و امیدوارم دانش آموزان کنکوری با آرامش بتوانند در این رقابت بزرگ علمی شرکت کنند و البته نتیجه خوبی نیز بگیرند.

ارسال نظرات