اجتماع سراسری مدافعان حریم خانواده در فلکه سوم تهرانپارس برگزار شد

اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ ، در فلکه سوم تهرانپارس برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۰۷۰۵
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از  سپاه تهران بزرگ؛ روز 21 تیر ماه مصادف با روز ملی حجاب و عفاف ، اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده با شعار (من خانواده ام را دوست دارم) با حضور گسترده بسیجیان و مردم متدّین و انقلابی در فلکه سوم تهرانپارس برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین گواهی طی سخنرانی در این مراسم گفت : پیامبر گرامی اسلام فرمودند وقتی زن بی حجابی می میرد و بستگانش او را درون قبر می گذارند و روی آن زن را با خشت و خاک می پوشانند تا بدنش دیده نشود ، فرشتگان می خندند و می گویند ؛ تا وقتی که جوان بود با دیدنش هر کس تحریک می شد و به گناه می افتاد ، (محارم او غیرت نداشتند) ولی اکنون که مرده است او را می پوشانند در حالی که همه از دیدنش نفرت دارند.

 در این مراسم خواهران مؤمن و بسیجی سعی داشتند با گل دادن و ابراز محبت و انجام نهی از منکرِ خانم های بد حجاب ، پیام وحدت اسلامی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف را با الگو قرار دادن بانوی گرامی اسلام حضرت فاطمۀ زهرا "سلام الله علیها" برسانند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار