مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان از اعزام یکهزار و 800 دانشجو به اردوهای جهادی در تابستان امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۰۶۸۳
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ وفا همتی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: یکهزار و 800 دانشجو در قالب  26 گروه جهادی از  مراکز آموزش عالی استان با هدف خدمت رسانی در مناطق کمتر توسعه یافته و کمتر برخوردار چهارمحال و بختیاری از 28 تیرماه اعزام خواهند شد.

همتی با بیان اینکه این اردوها برای هر گروه از 10 روز تا یک ماه متغییر است، افزود: ارائه خدمات عمرانی، آموزشی و تربیتی، درمانی، بهداشتی و فرهنگی از جمله فعالیت های این گروه ها در تابستان 95 در مناطق اردل، کیار و کوهرنگ  است.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از فعالیت های گروه های جهادی دانشجویی، کمک به رفع محرومیت در مناطق دوردست استان است و در این راستا برخی  ارگان ها، نهادهای دولتی و دیگر بخش های بسیج و سپاه همکاری گسترده ای دارند.

وی با اظهار گلایه از عدم اطلاع رسانی و شناساندن طرح بزرگ و ملی اردوهای جهادی در سطح جامعه  بیان داشت: برخی خدمات  شامل اسکان گروه ها، حمل و نقل  و خدمات پشتیبانی از طریق برخی دستگاهها کمرنگ شده است.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی ادامه داد: در سال گذشته هم در مجموع 1800نفر در قالب 24 گروه در ایام نوروز، تابستان و زمستان به مناطق محروم اعزام شدند.

ارسال نظرات