مسئول تعلیم و تربیت بسیج ناحیه شهرستان شهرکرد، از اجرای طرح جوانه های صالحین ویژه اوقات فراغت تابستانه در پایگاه های منتخب این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۰۶۷۵
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام مسلم رئیسی، گفت: طرح جوانه های صالحین، باشعارمحوری نشاط و تعالی و محوریت موضوع اقتصاد مقاومتی در بیش از 52 پایگاه مقاومت بسیج مساجد و محلات شهرستان شهرکرد برگزار می شود.

وی، افزود: برنامه های اوقات فراغت طرح جوانه های صالحین با محورهای؛ اجرای برنامه های کارآفرینی و تولیدی همسو با اهداف اقتصادمقاومتی، اجرای برنامه های ورزشی(برگزاری کلاس های ورزش ومسابقات ورزشی)، اجرای اردوه های تفریحی(بازدید از اماکن دیدنی و تفریحی)، برگزاری کلاس های هنری، اجرای برنامه های علمی و آموزشی با موضوعات معرفتی و بصیرتی و... و برگزاری کلاس های قرائت قرآن، مفاهیم قرآنی و حفظ برگزار خواهد شد.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج شهرستان شهرکرد، یادآور شد: این طرح با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات و بسیج جامعه زنان در فصل تابستان برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از 25تیرماه برای ثبت نام به پایگاه های مقاومت منتخب برادران و خواهران مراجعه فرمایند.
ارسال نظرات