معاون سامان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بوشهر خبر داد

تکمیل ۱۲۰۰ کیلومتر از شبکه‌های بزرگ‌راهی کشور تا پایان سال

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: برای اجرای طرح‌های راهداری ۴ هزار پیمانکار در جاده‌ها فعالیت می‌کنند و این در حالی است که سازمان راهداری ۲ هزار میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار است.
کد خبر: ۸۷۱۰۶۴۲
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵




به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالهاشم حسن‌نیا صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازمان راهداری و شرکت  ساخت زیربنای حمل و نقل طرح‌های مهمی در دست اجرا دارد اظهار داشت: کریدور ترانزیتی نیاز به شبکه بزرگراهی است که تا پایان امسال یک‌هزار و 200 کیلومتر از این شبکه‌ تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نقش راه‌های ارتباطی در ایمن‌سازی ترددها گفت: آمار سال گذشته نشان می‌شود روزانه 8 میلیون وسیله نقلیه در محورهای مختلف کشور تردد داشته‌اند.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به اعتبارات تخصیصی برای اجرای طرح‌های راهداری گفت: برای اجرای طرح‌های راهداری شامل روکش اسفالت، رفع نقاط حادثه‌خیز، نوسازی ماشین‌الات و نصب دوربین‌های هوشمند جاده‌ای 3 هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.

حسن‌نیا  افزایش کمی و کیفی‌سازی راه‌ها را از برنامه‌های مهم سازمان راهداری دانست و گفت: اعتبارات یاد شده در قانون بودجه امسال مصوب شده که با توجه به محدودیت بودجه‌ای، اعتبارات مصوب 100 درصد تخصیص نیافت.

وی از بدهکاری 2 هزار میلیارد تومانی سازمان راهداری به پیمانکاران خبرداد و گفت: برای اجرای طرح‌های راهداری 4 هزار پیمانکار در جاده‌ها فعالیت می‌کنند و این در حالی است که سازمان راهداری 2 هزار میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار است.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با تاکید بر بهبود وضعیت حمل و نقل گفت: با تدابیر اندیشیده شده امیدواریم با قابلیت‌های موجود به وضعیت راه‌ها و حمل و نقل کشور بهبود ببخشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار