نماینده مردم میاندوآب در مجلس در گفتگو با «بسیج»:
منتخب مردم در مجلس دهم گفت: این درست است که ما در خیلی از موارد در این حوزه باید به کار فرهنگی بپردازیم و تکیه بر صرف قانون نتیجه کامل نمی دهد، ولی از این حرف نباید اینچنین برداشت شود که آنهایی که مسئولیت قانونی داشته و در این باره تعهدی دارند به منزله متوقف کردن کار آنهاست و نباید فرار از مسئولیت تلقی شود.
کد خبر: ۸۷۱۰۶۳۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
جهانبخش محبی نیا نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به وضعیت بدحجابی ها و تشدید آن در فصل گرما گفت: برای بهبود وضعیت حجاب در جامعه ایران اسلامی و مقابله با بد حجابی ها نیازمند اقدام همگانی هستیم.

وی افزود: نیروهای اثرگذار در حوزه فرهنگ و اندیشه باید اقدامات لازم را انجام دهند و همت کنند تا جامعه دچار بی اعتنایی به ارزش ها نشود، طبیعتا نهاد های رسمی و غیر رسمی به تبع بودجه ای که دریافت می کنند مسئولیتشان در عرصه فرهنگی مضاعف می شود.

منتخب مردم در مجلس دهم تصریح کرد: در بحث حجاب ما ضمن تاکیدی که بر مبحث قانون داریم که وزارت کشور و وزارت ارشاد در این زمینه مسئولیت دارند، باید گفت معضلات فرهنگ عمومی بیشتر با کارهای بنیانی و با تکیه بر مسئولیت های سیاسی، اجتماعی، دینی و آگاهی های عمیق می تواند مهار شود.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این درست است که ما در خیلی از موارد در این حوزه باید به کار فرهنگی بپردازیم و تکیه بر صرف قانون نتیجه کامل نمی دهد، ولی از این حرف نباید اینچنین برداشت شود که آنهایی که مسئولیت قانونی داشته و در این باره تعهدی دارند به منزله متوقف کردن کار آنهاست و نباید فرار از مسئولیت تلقی شود.

ارسال نظرات