نماینده مردم خوی در مجلس در گفتگو با «بسیج»:

دولت باور کند قوانین حجاب برای رفاه جامعه است

منتخب مردم در مجلس دهم گفت: مسئولان باید هر چه سریعتر به این موضوع ورود پیدا کنند و باور به تاثیرگذاری برخورد با بدحجابان و اجرای قوانین این حوزه داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۱۰۶۳۷
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
تقی کبیری نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: در مورد موضوع حجاب باید در جامعه روشنگری اتفاق بیفتد.

وی افزود: خود بانوان با حجاب نیز باید همت کنند تا آثار سوء اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و فردی بدحجابی را برای دیگران بازگو کنند، بدحجابی آثار منفی زیادی دارد.

کبیری ادامه داد: بخش دوم قضیه حجاب هم بر می گردد به تشکیلات و مسئولان که موظفند دقت و پیگیری کنند تا در اجرای قانون حجاب و عفاف مشکل قانونی نداشته باشیم، هشدارهای اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان جدید مجلس در مورد مسائل فرهنگی و ولنگاری موجود در این بخش نشان داد که بی اهتمامی و بی توجهی مسئولان در این خصوص زیاد بوده است.

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر این وضعیت ولنگاری و بدحجابی ها ادامه یابد آثار منفی آن هر روز شدیدتر می شود، مسئولان باید هر چه سریعتر به این موضوع ورود پیدا کنند و باور به تاثیرگذاری برخورد با بدحجابان و اجرای قوانین این حوزه داشته باشند. دولت باید باور کند که اجرای قوانین حجاب برای رفاه جامعه است، مسئولان باید نظارت بر اجرای قوانین این حوزه را بیشتر کنند و اگر تعللی در این زمینه وجود دارد ریشه یابی کنند.

ارسال نظرات