غلامعباس احمدی گفت: دشمنان اسلام با ترویج بی‌حجابی و زدودن غیرت دینی می‌خواهند بنیان خانواده‌ها را به عنوان اصلی‌‎ترین ارکان اسلام و انقلاب ضعیف کنند و ضربه خود را بر پیکره اسلام و انقلا ب بزنند.
کد خبر: ۸۷۱۰۵۶۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی،احمدی با تبریک هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: یکی از شاخصه ها و شعائر اصلی در اسلام عفاف و حجاب است.

وی افزود: با توجه به اینکه خانواده یک رابطه مستقیم با جامعه دارد در نتیجه اثر مستقیمی نیز بر جامعه خواهد گذاشت و اعمال و رفتار افراد بر کل جامعه اثر گذار خواهد بود.

احمدی با اشاره به جایگاه مهم خانواده در جامعه عنوان کرد: تا زمانی که خانواده‌ها سالم و مصون باشند جامعه نیز مصون خواهد ماند.

وی ابراز داشت: دشمنان اسلام همواره در صدد هستند تا قدرت اسلام را علی الخصوص در جمهوری اسلامی کاهش دهند و راهکارهای مختلف فرهنگی و اجتماعی متفاوتی را در راستای ضعیف کردن باور دینی خانواده‌ها در خصوص عفاف و حجاب و زدودن غیرت دینی عرضه کرده‌اند که متاسفانه در این شیوه نیز تا حدودی موفق بوده اند که اثرات ظاهری آن در جامعه بیانگر این موضوع است.

احمدی تصریح کرد: دشمنان از این طریق می‌خواهند بنیان خانواده‌ها که یکی از اصلی‌ترین ارکان اسلام و انقلاب است را ضعیف کنند و ضربه خود را بر پیکره اسلام و انقلا ب بزنند.

وی ادامه داد: در راستای مبارزه با این جنگ تمام عیار فرهنگی باید به ترویج فرهنگ عفاف وحجاب در جامعه پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: متصدیان این امر، چه مسئولین ، چه خانواده ها، باید توجه داشته باشند که با الگو قرار دادن راهکار های فرهنگی و بیانات ارائه شده توسط امام خامنه ای(مدظله العالی) می‌توانند با این جنگ فرهنگی مبارزه کنند.

ارسال نظرات