خبرهای داغ:
شورای همفکری بسیج بخش مرکزی قم طی نشستی با حضور محمدعلی بابایی سرپرست حوزه شهید جلالی در سالن اجتماعات این حوزه مقاومت بسیج گردهم آمدند.
کد خبر: ۸۷۱۰۵۴۶
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
شورای همفکری بسیج بخش مرکزی قم گردهم آمدند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، چهارمین جلسه شورای همفکری بسیج بخش مرکزی با حضور مهدی‌علی بابایی سرپرست حوزه 21 شهید جلالی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع)، معتمدین محلی و شورای این حوزه مقاومت بسیج برگزار شد.

بابایی در این نشست طی سخنانی اظهار کرد: اکنون با فراگیر شدن استعمال مواد مخدر، افزایش آمار طلاق و استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای خانواده‌های جامعه اسلامی با تهدیدهای بیشتری نسبت به گذشته روبرو هستند به همین علت رفتارهای خلاف عفت و ارزش بیشتر از گذشته مشاهده می‌شود.

وی از تلاش فرقه‌های نوظهور در نقاط مختلف جامعه اسلامی یاد کرد و افزود: بسیج به عنوان یک نهاد خودجوش مردمی رسالت شناسایی آسیب‌های فرهنگی در بخش مرکزی قم را بر عهده گرفته و برای رفع این آسیب‌ها راهکارهای لازم را عملیاتی اجرایی می‌کند اما تحقق این امر نیازمند مشارکت آحاد مختلف مردم هستیم.

سرپرست حوزه شهید جلالی ناحیه امام حسین(ع) قم با تاکید بر اینکه شهر مرکز تبلیغ جهان تشیع و بخش قنوات یکی از توابع پر اهیمت این شهر است، تصریح کرد: گسترش فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی از جمله برپایی هیأت‌های مذهبی راهکار مطلوبی برای مقابله تهاجم‌های جنگ نرم دشمن است.
همچنین در این جلسه مسؤولان شعب حوزه شهید جلالی به بیان عملکرد رده‌های زیر مجموعه خود در سطح پایگاه‌های تابعه این حوزه مقاومت بسیج پرداختند.
ارسال نظرات