یک استاد دانشگاه در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد

تاثیر منفی فیش های نجومی در جامعه

یک استاد دانشگاه با اشاره به تبعات حقوق های نجومی برخی مدیران دولتی اظهار داشت: شاید یکی از مهم ترین مسائلی که در جامعه در ذهن مردم تاثیر بسیار منفی گذاشته همین قضیه فیش های نجومی است.
کد خبر: ۸۷۱۰۵۳۳
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

احمدرضا بسیج استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به تبعات حقوق های نجومی برخی مدیران دولتی اظهار داشت: شاید یکی از مهم ترین مسائلی که در جامعه در ذهن مردم تاثیر بسیار منفی گذاشته همین قضیه فیش های نجومی است.

وی ادامه داد: سیاست های نادرست و نابجای دولت سازندگی و تغافل و بی تفاوتی مسئولان فعلی این روحیه اشرافی گری و حقوق های نجومی را ایجاد و تشدید کرد، این سیاست دولت سازندگی بود که می گفت باید به مدیران دولت پول داد تا کار کنند.

این استاد دانشگاه تأکید کرد: دریافتی های غیر قانونی مدیران دولتی نتیجه عدم نظارت مسئولان بر این قضیه است، روی کار آمدن کسانی که نامحرم انقلاب هستند این مسائل را در جامعه موجب شده است.برخی از مسئولان پاداش های نجومی را توجیه می کنند و این تأسف بار است؛ باید کسانی در نظام مسئولیت بگیرند که دارای روحیه انقلابی و جهادی باشند نه اشرافی گری.

مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: این مسئله در افکار عمومی تأثیر خود را خواهد گذاشت، فقط یک اقدام انقلابی می تواند جلوی حقوق های نجومی را بگیرد و با بخش نامه و سخنرانی و دستورالعمل کار حل نمی شود.

این استاد دانشگاه بیان داشت: اشرافی گری و مسئله فیش های نجومی برخی از مسئولان دولتی دو نتیجه به دنبال خواهد داشت اول اینکه مسابقه ثروت اندوزی به هر طریق بین مسئولان و مردم انجام می شود یعنی مردم و قتی می بینند مسئولان اینگونه ثروت اندوزی می کنند الگو گیری می کنند و نتیجه دوم تضعیف روحیه انقلابی و عدم اعتماد مردم به نظام و دولتمردان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار