عضو بنیاد ملی عفاف و حجاب با اشاره به استقبال مردم از برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب گفت: امیدوار هستیم که این نمایشگاه مناسبتی نباشد و برگزاری آن در تمام سال تداوم داشته باشد.
کد خبر: ۸۷۱۰۵۱۶
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، الهام عرب‌لو درباره برگزاری نمایشگاه «حجاب و عفاف» در تهران اظهار کرد: نخستین نمایشگاه تخصصی حجاب و عفاف به مناسبت هفته عفاف و حجاب به مدت 10 روز برگزار شده است؛ تمام غرفه‌داران این نمایشگاه از تولیدکنندگان محصولات حجاب و عفاف هستند.

عضو بنیاد ملی عفاف و حجاب تصریح کرد: بازدیدکنندگان از نمایشگاه می‌توانند تمام محصولات تولیدی حجاب از جمله کتاب، لوحهای فشرده و پوشاک را در غرفه‌ها مشاهده و خریداری کنند؛ هدف از برگزاری این نمایشگاه صرفاً انجام کار فرهنگی است؛ امیدوار هستیم که این نمایشگاه مناسبتی نباشد و برگزاری آن در تمام سال تداوم داشته باشد.

وی افزود: مردم از برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب استقبال کرده‌اند و دلیل آن وجود غرفه‌هایی است که جوانان به‌صورت مردم‌نهاد، بازدیدکنندگان و مردم را به تفکر و بررسی فرهنگ حجاب تشویق می‌کنند همچنین مجموعه‌های مردم‌نهاد برای مردم جذابیت زیادی دارند و استقبال مردم از این مجموعه‌ها بیشتر از تولیدکنندگان است.

نخستین نمایشگاه تخصصی «حجاب و عفاف» از 15 تا 25 تیر ماه سال جاری، در پارک شهر تهران برگزار شده است؛ تعویض چادرهای کهنه با نو، دوخت رایگان چادر، حجاب‌آرایی کودکان، طراحی حجاب و برپایی جلسات تخصصی از اقداماتی است که با هدف ترویج توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در خانواده، تعمیق باورهای دینی و اسلامی، ایجاد بستر فرهنگی مناسب برای عفاف و حجاب، تحکیم متعالی بنیان خانواده، جایگاه زن مسلمان، استفاده و خلق آثار عفاف و حجاب در این نمایشگاه صورت گرفته است.

ارسال نظرات