استاندار سمنان گفت:‌خدمت‌رسانی و کمک به مردم جزء وظایف انسانی و الهی است.
کد خبر: ۸۷۱۰۴۹۶
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
خبرگزاری فارس: خدمت‌رسانی به محرومان جامعه همواره در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، محمدرضا خباز  شب گذشته در نخستین مجمع خیران مؤسسه امدادگران عاشورا که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، فرمانده سپاه استان سمنان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان و جمعی دیگر از مسؤولان برگزار شد، بیان کرد: یکی از ویژگی‌های مهم این مؤسسه، غیردولتی، غیرانتفاعی و غیرسیاسی بودن آن است.

وی گفت: ما به‌عنوان خادمان نظام افتخار می‌کنیم عضوی از این مؤسسه باشیم؛ چراکه بی‌شک خدمت در اینجا ماندگار است و خداوند متعال باید به انسان توفیق دهد و نمی‌توان این توفیق را یک اتفاق عادی خواند.

خباز با تأکید بر اینکه باید حواسمان باشد فریب شیاطین انس و جان را نخوریم، افزود: خدمت‌رسانی و کمک به دیگران جزء وظایف انسانی و الهی است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان نیز در این جلسه گفت: انسان اگر بتواند در همه شرایط دست هم‌نوع خود را بگیرد، هنر کرده است و اگر فردی از تمکن مالی برخوردار باشد و به هم‌نوعش خدمت‌رسانی کند، اجر و ثواب معنوی فراوانی را از درگاه ایزد تعالی دریافت خواهد کرد.

علی‌اصغر جمعه‌ای اظهار داشت: کسانی که دست نیاز به طرف آن‌ها دراز می‌شود، باید قدرشان را بدانند و مغرور نشوند و دستگیر نیازمندان باشند.

وی تأکید کرد: اگر قرار است کمکی به نیازمندان شود، بهتر است ساماندهی مناسبی صورت گیرد تا نتیجه‌ای مطلوب به دست آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها