جذب حداکثری بسیجیان در طرح اوقات فراغت جوانان

مدیریت مربیان طرح صالحین سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت : حلقه های صالحین باهدف تربیت بسیجیان متدین، بصیر ، توانمند ودارای تعالی معنوی ایجاد شده است .
کد خبر: ۸۷۱۰۴۶۴
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: شهرام قاضی پور مدیریت مربیان طرح صالحین ناحیه مقاومت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در حاشیه بازدید از حلقه های صالحین در نشست با اعضای حلقه های صالحین اظهارداشت: کیفی سازی حلقه های صالحین یک امر ضروری در پایگاه های بسیج است و باید کیفی سازی حلقه ها در اولویت اول قرار داده شود تا کمیت آن ها نیز برطرف شود.

قاضی پورهدف از ایجاد حلقه های تربیتی صالحین را تربیت بسیجیان متدین، بصیر، توانمند و تعالی معنوی بسیجیان در عرصه های معرفت دینی، تربیت اسلامی و مهارت در جامعه عنوان کرد.

وی عملکرد حلقه های طرح صالحین پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: پیشرفت اهداف طرح صالحین در شهرستان تا به امروز روند مناسبی طی کرده و رو به رشد است و در محورهای بصیرتی، معرفتی، تربیتی و مهارتی به صورت کاربردی در حلقه های صالحین آموزش صورت گرفته است.  

ایشان ضمن بازدید ازحلقه های صالحین حوزه مقاومت بسیج شهری و روستایی ،کیفی سازی طرح تعالی جوانان صالحین،حضور مستمر مربیان در حلقه های صالحین،جذب حداکثری بسیجیان در طرح اوقات فراغت جوانان، محوریت اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل و حمایت از تولید داخلی را از راهکارهای پیشرفت و پیشبرد اهداف حلقه های طرح صالحین عنوان کرد.

قاضی پور در پایان ضمن قدردانی و تشکر از اعضای پایگاه ،برنامه ها و خلاقیت ها و فعالیت های حلقه های صالحین را مورد ارزیابی قرار دادند و راهکارهای جدیدی در جهت حل مسائل و پیشبرد اهداف آموزشی ارائه نمودند.

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه بیش از 85هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات